مدیرعامل قلابی راننده‌های تاکسی را فریب می‌داد + عکس / او را می شناسید

ساعت 15 روز پنج‌شنبه، 18 آبان‌ماه مأموران کلانتری 168 مشیریه هنگام گشت‌زنی متوجه درگیری راننده یک دستگاه تاکسی با مردی شدند که قصد داشت با یک پیک موتوری از محل فرار Escape کند. راننده تاکسی به مأموران پلیس گفت مردی که قصد فرار دارد کلاهبردار است و یک‌میلیون و 600 هزار تومان از او گرفته و قصد فرار دارد. مردی که قصد فرار داشت، اما ادعای راننده تاکسی را انکار کرد و مدعی شد که از دوستان اوست. او توضیح داد: راننده تاکسی این پول را به من قرض داده، اما حالا پشیمان شده و پولش را طلب می‌کند. سر این موضوع درگیر بودیم تا اینکه پلیس از راه رسید اما حالا مدعی شده که من کلاهبردار هستم. راننده تاکسی اما علیه آن مرد اعلام شکایت کرد و پرونده به دستور قاضی برای تحقیق بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. 
راننده تاکسی با حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد. او گفت: سه روز قبل با تاکسی در حال عبور از خیابانی در اسلامشهر بودم که این مرد تاکسی را به صورت دربست برای رفتن به خیابانی در باغ فیض کرایه کرد. او خودش را مدیرعامل یک شرکت بزرگ معرفی کرد و مدعی شد که شرکتش شعبه‌های زیادی دارد و شعبه‌‌‌ای هم در رباط کریم دارد. این مرد در طول مسیر مدام با تلفن همراهش حرف می‌زد. یک بار گفت: خانم! هرکس به شرکت آمد و نیازمند بود، به او از یک تا 20میلیون تومان کمک کنید. همچنین درباره معاملات میلیاردی حرف می‌زد تا اینکه کنجکاوی‌ام بیشتر شد و سر حرف را با او باز کردم و از سختی کار راننده تاکسی بودن حرف زدم. او پیشنهاد داد تا به عنوان راننده شخصی‌اش کار کنم. وعده حقوق 3میلیون تومانی را داد، اما گفت که خودم باید حق‌بیمه‌ام را پرداخت کنم تا به من اعتماد کند و خودروی شرکت را یک پرادوی شاسی‌بلند است به من تحویل دهد. 
من از شنیدن پیشنهادش خوشحال شدم و آن را قبول کردم و برای عصر روز 18 آبان‌ماه با او قرار ملاقات گذاشتم. وقتی سر قرار حاضر شد یک میلیون و 600 هزار تومان را نقداً به او تحویل دادم. او گفت تا لحظاتی دیگر خودروی پرادو را به من تحویل می‌دهد. منتظر رسیدن پرادو بودیم که خودش یک پیک موتوری گرفت و خواست محل را ترک کند که مانعش شدم. او در کمال خونسری به من گفت که خودروی پرادو از راه خواهد رسید، اما من که به رفتارش مظنون شده بودم با کمک رهگذران او را دستگیر کردم تا اینکه گشت پلیس از راه رسید. 
مرد 54 ساله که اسماعیل.‌ک نام داشت، اما اتهامش را انکار کرد. کارآگاهان با بررسی سوابق او متوجه شدند که اسماعیل از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که بارها به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده و به زندان Prison افتاده است. تحقیقات بعدی پلیس نشان داد که شکایت‌های مشابهی علیه اسماعیل به کلانتری‌های شهر مطرح شده است. او با معرفی خودش به عنوان مدیرعامل شرکت‌های بازرگانی راننده تاکسی‌ها را با وعده استخدام با حقوق ماهانه 3‌میلیون تومان فریب داده و به بهانه پرداخت حق بیمه از سوی متقاضیان استخدام، مبالغی از 500 تا یک میلیون و 600‌هزار تومان از آنها دریافت کرده بود. سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: وقتی شاکیان با حضور در اداره پلیس متهم را شناسایی کردند، او به کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد. وی ادامه داد: دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم برای شناسایی شاکیان بیشتر از سوی قاضی صادر شده و شاکیان می‌توانند به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتقام وحشتناک از مرد شیطان صفت و دختر مجردش + عکس

معمای مرگ خانم معلم و دختر دانشجوی پزشکی اش / دادستان اردبیل خبر داد

پیشنهاد شرم آور مادر اهورا به قاتل پسرش + عکس

آزار وحشیانه شرین 3 ساله / پرونده تلخ دیگری از سرنوشت بچه طلاق + عکس

سرنوشت نامعلوم کوهنوردان مشهدی‌در‌آلپ ‌ایران + عکس 2 کوهنورد جانباخته

مادرشوهر من طلاست!

نوزادی که خوراک سگ های ولگرد شد + عکس

دستگیری مسافر پرواز اروپا با کفش های طلا‎ + عکس

راز زندگی پنهانی مادرخوانده + عکس

گره خوردن گردنبند، زن تهرانی را هنگام نماز از پای در آورد!

بازیگر شیطان صفت هالیود به داماد شاه نروژ هم رحم نکرد / او مرا دستمالی کرد! + عکس

رضا ضراب به هم سلولی اش تجاوز کرد!

دختر 13 ساله به خاطر آزار و اذیت در مدرسه خود را حلق آویز کرد + عکس

اقدام عجیب زن شوهردار با حاج غفور / شوهر مهناز چه کرد؟

کدخبر: 335019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟