پایان خونین تعقیب همسر ومادرزن در کمربندی قائمشهر +عکس

شامگاه یکشنبه ساکنان و مغازه داران محله‌ای واقع در جاده کمربندی اسکندر کلا، شهرستان قائمشهر-استان مازندران- متوجه سرعت غیرعادی دو خودروی پراید و پژوپارس شدند. لحظه‌ای بعد هم ناگهان هر دو خودرو با انحراف از مسیر و پس از برخورد با دیواره حفاظتی وسط جاده، به دیوار حیاط خانه‌ای کوبیدند و متوقف شدند.مردم وحشتزده که با شنیدن صدا تصور کرده بودند تیراندازی اتفاق افتاده است بسرعت خود را به محل حادثه Incident رساندند و ماجرا را به پلیس Police خبر دادند.
دقایقی بعد سرنشینان خودرو پراید که مادر و دختر بودند به‌دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند اما از داماد که راننده خودرو پژو پارس بود و تعقیب‌شان می‌کرد خبری نبود.در ادامه بررسی‌ها، پلیس اطلاعاتی به‌دست آورد که نشان می‌داد سرنشین فراری پژو پارس- داماد خانواده- از مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف‌های شدید خانوادگی شده است. تا اینکه شب حادثه دامنه اختلاف‌ها بالا گرفت و زن جوان و مادرش سواربرخودرو پراید پا به فرارگذاشتند. اما داماد خانواده سوار بر خودروی پژو، به تعقیب‌شان پرداخته بود که این حادثه رخ داد.
سرهنگ مرادی- فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تکذیب وقوع تیراندازی در کمربندی اسکندرکلا- گفت: علت حادثه، اختلاف‌های خانوادگی بوده که تلاش برای دستگیری داماد فراری ادامه دارد.فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف یک قبضه سلاح شکاری در این حادثه خبر داد و گفت: هیچگونه تیراندازی رخ نداده و صدای شنیده شده ناشی از برخورد خودروها با دیوارحفاظتی فلزی وسط خیابان-گاردریل- و خانه یکی از شهروندان بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

حمله آتشین به دفتر یک روزنامه ورزشی در تهران

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

عکسی خیلی عجیب از بشقاب پرنده در آسمان استرالیا + تصویر

سمانه دور از چشم شوهرش 8 سال با عباس بود تا اینکه ..! + فیلم گفتگو

فیلم لحظه اقدام شجاعانه یک مرد برای نجات یک گرفتار در سیل + عکس

له شدن یک پسر بچه زیر چرخ‌های خودرو سواری + فیلم و عکس

 

کدخبر: 331833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟