کلاه 11 میلیارد تومانی فرمانده قلابی بر سر استاد دانشگاه +عکس

هفتم مرداد‌ماه امسال بود که استاد یکی از دانشگاه‌های تهران وارد شعبه دوم دادسرای ناحیه 33 تهران شد و علیه مرد فریبکار اعلام جرم Crime کرد. او گفت: با مردی به نام ناصر انصاری‌پور آشنا شدم که خوش را از مقام‌های عالی‌رتبه نظامی معرفی کرده بود. من به ناصر اعتماد کردم و برای مشکل حقوقی که داشتم به او وکالت‌نامه دادم تا کارهایم را دنبال کند، اما او بیش از 10میلیارد تومان از من کلاهبرداری کرده است. 
بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای تحقیقات به اداره سیزدهم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد و این استاد دانشگاه جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد. او گفت: من در منطقه میرداماد زمینی داشتم که درگیر مشکلات حقوقی بود. برای حل کردن مشکل به یکی از دفاتر وکالت مراجعه کرده بودم. آن جا بود که به واسطه یکی از بستگانم با ناصر انصاری‌پور آشنا شدم. ناصر خودش را از مقام‌های عالی‌رتبه نظامی معرفی کرد و گفت که ارتباط نزدیکی با مقام‌های عالی‌رتبه نظامی و قضائی دارد. او بعد از شنیدن مشکل حقوقی‌ام به من اطمینان داد که می‌تواند همه مشکلاتم را حل کند. من هم به او اعتماد کامل کردم و خوشحال از اینکه مشکلاتم حل می‌شود برای انجام کارهای حقوقی به او وکالت نامه دادم. شش ماه از توافقمان گذشته بود که متوجه شدم او با این وکالت‌نامه‌ها املاک و زمین‌هایی که در مناطق 10 و 11 و همچنین املاکی که در شهرستان رامسر داشتم و بیش از 10میلیارد تومان ارزش داشت را تصاحب کرده‌است. البته در این شش‌ماه ناصر به بهانه‌های مختلف یک‌میلیارد تومان هم از من پول گرفته است. 
بعد از ثبت توضیحات شاکی، کارآگاهان با اطلاعاتی که در اختیار پلیس گذاشتند دست به تحقیق زدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که متهم مرد 46 ساله‌ای به نام قاسم. ح و از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای است که هیچ وابستگی نظامی و دولتی هم ندارد. در تحقیقات بعدی همچنین معلوم شد که قاسم با همدستی مردی 43 ساله به نام محمدعلی دست به این کلاهبرداری زده است. شاکی هم تأیید کرد که محمدعلی در همه جلساتی که با متهم اصلی داشت حضور داشته است. 
در شاخه دیگری از تحقیقات ساعت11 روز 24‌مهرماه به کارآگاهان خبر رسید که محمدعلی با حضور در یکی از ادارات ثبت شمال تهران قصد فروش املاک استاد دانشگاه را دارد، بنابراین با حضور در محل محمدعلی را بازداشت کردند. در بازرسی از متهم یک وکالت‌نامه بلاعزل که از سوی متهم اصلی صادر شده بود، کشف شد. محمدعلی در اولین بازجویی‌ها به همدستی در کلاهبرداری از استاد دانشگاه اعتراف کرد و گفت قاسم با دایرکردن دفتری خصوصی در خیابان باقرخان به شیوه معرفی خود به عنوان یکی از مقام‌های عالی‌رتبه نظامی مشغول کلاهبرداری از مردم است. 
با اطلاعاتی که محمدعلی در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان محل کار قاسم را تحت نظر گرفته و 13 آبان ماه او را بازداشت کردند. 
قاسم در اولین بازجویی‌ها به کلاهبرداری میلیاردی از استاد دانشگاه اعتراف کرد. در جریان تحقیقات میدانی در دفتر کار قاسم دو مالباخته دیگر هم که متهم به همین شیوه از هر کدام آنها 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی شدند. کارآگاهان همچنین از مخفیگاه متهم در مهرشهر اسناد و مدارک جعلی متعلق به دفترخانه‌های مختلف تهران کشف کردند. 
سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اقدامات قانونی برای شناسایی و استرداد اموال مالباختگان و شناسایی دیگر جرائم متهمان در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروس زیبا پس از جشن عروسی از دست داماد فرار کرد!

100 ضربه شلاق برای شیطان یک پارک در تهران + عکس

نمک نشناسی یک مرد تهرانی در برابر بهترین زن دنیا!

تجاوز ساسان و حامد در نیمه شب جاده تلو به دختر دانشجو / آنها فیلم هم گرفتند

1000 سکه مهریه دختر عمویم کردم تا در 50 سالگی زنم شود و حالا خواسته های نامتعارف ماهواره ای از من دارد!

نقشه کثیف پسر 25 ساله برای رسیدن به زن مطلقه / او در مشهد دستگیر شد+ عکس

اعدام یک آدمکش بی رحم در 12 دقیقه+عکس

وقتی به خانه آمدم مادرم را در شرایط هولناک در حمام دیدم / پسر 12 ساله با پلیس تهران تماس گرفت

خودم به خواستگاری لیدا رفتم تا زن شوهرم شود / راز خانه مخفی لیدا وقتی لو رفت که..!

شکنجه های دردناک پسر 2 ساله توسط شوهر صیغه ای زن جوان / او برای زنده ماندن می جنگد! + عکس

بخش جا مانده از فیلم لحظه قتل هولناک جوان مهابادی را ببینید (+14)

خودکشی هول انگیز خانواده استاد موسیقی + عکس

احضار هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو به دادسرا

مرگ خوف انگیز چوپان و گوسفندانش در میاندوآب + عکس

ارتباط شیطانی خانم معلم ورزش با 3 دانش آموز +عکس

راز روح سرگردان زن گریان در پشت چراغ قرمز لو رفت + فیلم و عکس

پدرم تصادف کرد و از امام حسین خواسته بود شب اول قبر فراموشش نکند / خاطره یک فیلمساز

سرنوشت تازه قاتل باغ شهریار + عکس

مرگ رییس دادگستری در تصادف با شتر + عکس

شب ها از ترس تجاوز پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

 

کدخبر: 326086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟