375471_866

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اول آبان امسال بود که مردی میانسال از خانه‌اش در خیابان حاجی‌پور با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و مأموران را از ماجرای بیهوش شدن مرموز همسر و دخترش و همچنین سرقت Stealing مقداری طلا باخبر کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 118 ستارخان در محل حاضر شدند و همسر و دختر شاکی با کمک امدادگران به بیمارستان منتقل شدند. مرد میانسال هم در طرح شکایت خود گفت: امروز وقتی با همسر و دخترم تماس گرفتم هیچ کدام به تماس‌هایم پاسخ ندادند، نگران شدم و خودم را به خانه رساندم و با پیکر بیهوش همسر و دخترم مواجه شدم. همچنین در بررسی خانه متوجه شدم که مقداری طلا از خانه‌مان به سرقت رفته است.
بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه34 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان چند روز بعد از مطرح شدن شکایت، وقتی برای تحقیق از همسر و دختر شاکی راهی بیمارستان شدند آنها هوشیاری خود را به دست آورده بودند. 
دختر جوان گفت که سارق همکلاسی 37 ساله او به نام اصغر است که بیش از 20 میلیون تومان از طلاهایشان را سرقت کرده است. او توضیح داد: مدتی قبل مشکل خانوادگی که برایم پیش آمده بود را برای اصغر شرح دادم. اصغر بعد از شنیدن ماجرا مدعی شد که جن‌گیر است و در کار باطل کردن سحر و جادو تبحر دارد. او جد من را عامل مشکلاتم عنوان کرد و گفت که می‌تواند با باطل کردن سحر او، مشکلاتمان را حل کند.

دختر جوان در ادامه افزود: من حرفش را قبول نکردم، اما وقتی با اصرارهایش مواجه شدم او را به خانه‌مان دعوت کردم. وقتی که وارد شد درخواست طلا و جواهرات کرد که در اختیار او قرار دادیم. او هم طلاها را داخل ظرف آب گذاشت و بعد از ما خواست که از آب طلا بنوشیم. بعد از خوردن آب طلا بیهوش شدیم و پنج روز بعد در بیمارستان چشم باز کردیم. 
با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار پلیس گذاشت، اصغر. م تحت تعقیب قرار گرفت و محل زندگی او در یافت‌آباد شناسایی و هفتم آبان‌ماه نیز بازداشت شد. او در اولین بازجویی‌ها به سرقت طلا از خانه شاکی اعتراف کرد و گفت که طلاهای سرقتی را به مبلغ 3میلیون تومان به مالخری در نازی‌آباد فروخته است. با اعترافات متهم، مرد مالخر بازداشت و طلاهای سرقتی هم کشف شد. سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

ستاره زنده زنده در حمام خانه پدری جان داد! / پزشکی قانونی رازی را بر ملا کرد

سودابه ۸ سال دیوانه وار مرا دوست داشت اما من نمی خواستم او زنم شود! + عکس

بلای مرموز که بر سر فرشته ۳۱ ساله در فضای سبز حکیمیه آمد / شوهرسابق به دادسرا رفت

جزئیات حادثه سقوط وحشتناک اتوبوس به دره در سوادکوه / 13 کشته، 18 زخمی + عکس

بلایی که رحمان بر سر دختر 8 ساله در ارابه شیطان آورد + عکس

20 سال زندان مجازات توهین به رئیس جمهور! + عکس

ادعای عجیب یک اعدامی در دادگاه تهران+ عکس

وقتی سارا با اسلحه وارد اتاق خواب شد، شوهرش تنها قربانی او نبود + تصاویر

مسعود من و خواهرم را داخل خانه ای برد که 2 دوستش نقشه خبیثی داشتند

پسری با اره برقی در کلاس درس حمام خون راه انداخت+عکس جسد معلم

فکر کردم مهرداد با خواهرم ارتباط دارد / کیف قاپی که برای خودش همدست دستگیر کرد!+ عکس

وقتی دختر دانشجو و مادرش بیهوش شدند / اصغر همکلاسی دختر بود! + عکس

قتل دختر 16 ساله به طرز وحشتناک توسط چند جوان در حاشیه سد مرند

گاومیش گوساله اش را از دندان های پلنگ برفی نجات داد+ فیلم و عکس

سقوط هلی کوپتر حامل شاهزاده سعودی

 

کدخبر: 324444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟