حکم قطع دست برای دانشجوی دکتری به خاطر ورود به خانه نوعروس از بالکن + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چند روز بعد از ثبت نخستین شکایت درحالی‌که مردی قصد داشت وارد خانه‌اش شود با در نیمه‌باز روبه‌رو شد و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواست. 2مرد سارق داخل خانه بودند که فریاد‌های صاحب خانه باعث شد از آنجا فرار Escape کنند. آنها قصد داشتند با کمک همدست‌شان که جلوی در منتظر بود فرار کنند اما از شانس بدشان همان موقع مأموران گشت کلانتری از آنجا عبور می‌کردند و 3متهم را دستگیر کردند. بازجویی از متهمان نشان می‌داد آنها اعضای باند سرقت Stealing از منزل هستند. آنها در جریان بازجویی‌ها به 7فقره سرقت اعتراف کردند و گفتند از این سرقت‌ها 500میلیون تومان نصیب‌شان شده است.
در این شرایط آنها مدتی قبل در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند و نماینده دادستان برای آنها درخواست صدور قطع دست کرد. قضات دادگاه پس از بررسی محتویات پرونده از آنجا که همه شواهد و مدارک علیه متهمان بود حکم به قطع دست هر 3سارق و رد مال به مالباختگان دادند. وقتی این پرونده به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد قضات شعبه31دیوان رأی را نقض کردند و پرونده دوباره به دادگاه فرستاده شد.
در دادگاه
در دومین دور از رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، نماینده دادستان خواسته‌اش را مبنی بر قطع دست متهمان اعلام کرد. سپس درحالی‌که 4نفر از شاکیان اعلام گذشت کرده بودند 3نفر دیگر شکایت‌شان را مطرح کردند. یکی از آنها گفت: سارقان در جریان سرقت به خانه‌ام پول، طلا و تابلو‌فرش‌های خانه‌ام را سرقت کرده‌اند و خواسته من مجازات آنهاست.
شاکی دیگر که 2روز بعد از جشن عروسی‌اش سارقان به خانه‌اش دستبرد زده بودند نیز گفت: ما قصد داشتیم به سفر برویم اما این دزدان پاسپورت، 300دلار، 500یورو و همه جواهرات همسرم را سرقت کردند و باعث شدند شروع زندگی‌مان تلخ شود؛ به همین دلیل باید مجازات شوند. شاکی دیگر نیز گفت: فقط یک هفته به عروسی دخترم مانده بود که سارقان به خانه مان دستبرد زدند و سرویس طلای دخترم که تازه خریده بودیم همراه با 9ساعت گران قیمت و... را دزدیدند. این سرقت باعث شد جشن عروسی دخترم به‌هم بخورد.
در ادامه این جلسه نوبت به متهمان رسید تا از خود دفاع کنند. نخستین نفر که پیش از دستگیری دانشجوی مقطع دکتری رشته معماری بود گفت: من فقط در 2سرقت حضور داشتم. آن زمان با اینکه دانشجوی دکتری بودم اما وضعیت مالی خوبی نداشتم و مجبور شدم دست به سرقت بزنم. من در این سرقت‌ها وارد هیچ خانه‌ای نشدم و فقط جلوی در کشیک می‌دادم.
دومین متهم گفت: چند‌ماه قبل از این سرقت‌ها تازه از زندان Prison آزاد شده بودم اما چون کاری نداشتم دوباره دست به سرقت زدم‌ و باز هم به دام افتادم. متهم ردیف سوم نیز در دفاع از خودش گفت: من و متهم دوم در دوران سربازی با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از مدتی چون کاری نداشتیم به فکر سرقت افتادیم. ما از کارمان پشیمانیم و در این مدت توانسته‌ایم رضایت 4نفر از شاکیان را جلب کنیم و از دادگاه تقاضای بخشش داریم. با ختم جلسه قرار است قضات دادگاه به‌زودی رای‌شان را اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

میترا 12 ساله 3 شبانه روز در مخفیگاه شیطان اسیر بود!

راز تبهکاری 2 مرد در پاتوق سیاه دختر فراری + عکس

شناسایی دخترانی که با لباس پسرانه وارد ورزشگاه شده اند

انهدام باند خاله در بازار تجریش

شهادت دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد + عکس

خودسوزی یک خارجی در شهرک اتوبوسرانی یزد

دروغ بزرگ مینا دختر 16 ساله / او نگفت باپسر جوان کجا رفته بود و!!!

فیلم لحظه تعقیب و گریز خیابانی و شلیک کارآگاهان به کفتار تهران + فیلم گفتگو و عکس

حکم قطع دست برای دانشجوی دکتری به خاطر ورود به خانه نوعروس از بالکن + عکس

زن فوتبالیست ایرانی که مامور پلیس را کشت

ناگفته های زنان تهرانی که سوار ارابه شیطان شدند / التماس کردم که رحم کن من متاهل هستم ولی!!! + فیلم و عکس

زنم ارتباط من و شیوا را فهمید / وقتی حرفهای پزشک زنم را شنیدم دنیا روی سرم خراب شد!

دختر اصفهانی: نمی خواستم خودکشی کنم! + عکس

جمعه خونین در مرز سروان + عکس 14 شهید

لیلای 5 ساله را از پارک دزدید و !!!

عجیب ترین شکایت در دادگاه خانواده تهران + عکس

دختر دانش‌آموز ارومیه‌ای مورد بی‌اخلاقی قرار گرفته اما آزار و اذیت نه

نقشه 4 دزد 17 ساله برای یک مرد قبل از جشن عروسی + عکس و گفتگو

داستان تلخ نوزادی که روی جسد خونین مادر خوابیده بود

ارتباط پنهانی تازه داماد با یک زن / قلبم سیاه شد و مینا را در لباس عروسی از دست دادم!

شوهر سابقم پس از 5 سال جدایی مرا آزار می دهد و من چاره ای نداشتم تا اینکه!!!

قاتل روحانی روانی است / خواب عجیبی دیدم و قرار شد یک حکم اجرا کنم!

ماجرای اذیت و آزار همسر بازیگر معروف لو رفت +عکس

تجاوز سریالی به زنان شوهردار در خیابان های خلوت تهران / این دزد ناموس سوار بر مزدا 3 بود+عکس

 

کدخبر: 320626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟