دروغ کثیف یک پدر در کانال کمپین گمشدگان! / پلیس فتا وارد عمل شد و راز کودک خیالی لو رفت + عکس

این مرد با ایجاد کانال تلگرامی با موضوع کمپین گمشدگان و تلاش برای یافتن افراد گمشده موفق شده بود افراد زیادی را به عنوان کاربر در کانال خود جمع کند تا اینکه وقتی در مقابل سئوالات کاربران و یکی از ادمین ها قرار گرفت رفتارهای خارج از عرف و درگیری هایی را شروع کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مدیریت این کانال تلگرامی از ابتدای تشکیل این کمپین عنوان داشته که فرزند دختر سه سال و نیمه اش در مهر ماه سال گذشته گمشده است و مدتی بعد در کانال عنوان می کند که فرزندش در جلفا پیدا شده است. وقتی کاربران و یکی از ادمین ها از مدیریت کانال تلگرامی درخواست انتشار عکس و مدارک فرزندش را در کانال کرد وی از بیان واقعیت سر باز زد، سپس کاربران و ادمینی که اعتراض کرده بودند را از کانال حذف کردو در صفحه شخصی این افراد به درگیری لفظی با آن ها پرداخت.

"خانم س"،یکی از کابران این کانال تلگرامی به خبرنگار رکنا گفت: وقتی به مدیریت کانال اعتراض کردم که چرا عکس دختر گمشده اش را که ادعا می کند به تازگی پیدا شده را در کانال نمی گذارد تا در فضاهای دیگر اطلاع رسانی شود بلافاصله از کانال حذفم کرد و مورد پرخاش وی قرار گرفتم. همچنین توسط یکی ازاعضای کانال متوجه شدم شماره تلفن و پروفایلم را در کانال گذاشته و القاب و صفت های ناپسندی را به من نسبت داده است.

"ث الف" ادمین دیگر این کانال تلگرامی در ادامه و تایید سخنان این کاربر گفت: من هم وقتی به مدیر کانال اعتراض کردم از کانال حذف شدم و مورد ناسزاگویی قرار گرفتم و البته وی را تهدید به شکایت کردم. همچنین متوجه شدم این عمل ناپسند را با عکس پروفایل و شماره تلفن خواهرم انجام داده است.

وی عنوان داشت: بعد از اینکه مدیر کانال را به شکایت تهدید کردیم مشخصات و شماره تلفن ها را از گروه پاک کرد اما متاسفانه با برخورد زشت و ناپسند این فرد رو به رو هستیم و بعد از اعتراض های مکرر ما نام کانال را تغییر داد در حالیکه همان فعالیت دروغین را انجام می دهد.

بنابه این گزارش،مدتی است گسترش کانال های تلگرامی با فعالیت های خاص برای عضوگیری رو به افزایش است . با افزایش روزافزون این فضاهای مجازی آسیب های بی شماری نیز وجودد دارد که کاربران این کانال ها را تهدید می کند .

متاسفانه برخی کانال های تلگرامی به منظور عضوگیری و بالابردن کاربران خود دست به چنین اقداماتی می زنند.این کانال تلگرامی خاص در روزهای گذشته با تغییر ناگهانی نام  و محتوای خود مطالب غیراخلاقی را دنبال می کند. به طوری که در یک روز بیش از سه بار تغییر نام داد. 

لازم به ذکر است رکنا نیز خبری مبنی بر گمشدن این دختر روی سایت خود قرار داد سپس خبر پیدا شدنش را نیز اطلاع رسانی کرد که پلیس Police فتا در جریان این اتفاق قرار دارد و این رسانه خبری نیز تحت تاثیر نشر اکاذیب چنین کانال هایی قرار گرفت.

پلیس فتا با تکذیب خبر پیدا شدن این دختربچه در جلفا، پیگیر پرونده این کانال تلگرامی و مدیران و در راس آن فردی به نام مسعود است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف تازه داماد به رها کردن نوعروس در جاده شهریار / دختر دانشجو ناپدید شد تا اینکه!!!+عکس

فوتبالیست ایرانی از دست همسرش با خوردن سم خودکشی کرد

جزئیات جدیدی از پرونده سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان

3 زن به حکم دادگاه برای عنکبوت زرد اعتراض کردند / ما به خواسته خودمان به ویلا نرفتیم!

با کمک یک زن و مرد برای شوهرم پاپوش درست کردم اما خودم در دام افتادم

عاقبت دزدی از پلیس! + فیلم

سقوط مرموز 3 چترباز به دلیل باز نشدن چتر

لحظه برخورد صاعقه با یک درخت در کالیفرنیا + فیلم

5 کشته و زخمی در تصادف شدید پراید و تریلی در محور بیرجند- قاین +تصاویر

اولین فیلم از محل انفجار مهیب کامیون انتحاری در پایتخت سومالی

حمله وحشیانه به دختر 17 ساله در اسفراین / تبهکار در ملاعام گردانده شد + فیلم و عکس

12 سالم بود که شوهر مادرم مرا آزار داد / او مادرم را طلاق داد و مرا دزدید و حالا! + عکس

در ویلا به ما تجاوز شد / 3 زن به حکم دادگاه تهران برای عنکبوت زرد اعتراض کردند

تجاوز به کودکان متکدی در پاتوق‌های زیر پوستی تهران

عجیب ترین محاکمه برای عجیب ترین جرم!

ماجرای کارت های سهام عدالت / هشدار مراقب باشید!

حرف های شنیده نشده قاضی پرونده زندان کهریزک سال 88 + عکس

فیلم لحظه درگیری پلیس ایران با گروهک تروریستی در لار +عکس

تکه تکه کردن خانم معلم به دست قاتل آشنا!/در نظرآباد رخ داد

 

کدخبر: 316530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟