داخل کمد دیواری خانه دوست شوهرم پنهان شدم اما او مرا پیدا کرد و..!+عکس

سحرگاه سوم شهریور سال 93 جسد سوخته قربانی در بیابان‌های حاشیه اسلامشهر پیدا شد. از آنجا که جسد قابل شناسایی نبود، اما برادر مقتول با دیدن تکه‌ای از پیراهن سوخته او را شناسایی کرد و گفت این جسد برادر 32 ساله من علی است که از چند روز پیش ناپدید شده بود.
کارشناسان پزشکی قانونی نیز در بررسی‌ها تشخیص دادند این مرد پس از اصابت ضرباتی به سرش خفه شده و بعد هم جسدش را سوزانده‌اند.
در ادامه تحقیقات اکرم - همسر 29 ساله مقتول - برای بازجویی به اداره آگاهی احضار شد.او گفت شوهرم قبلاً با دوستانش اختلاف داشت، بنابراین گمان می‌کنم آنها شوهرم را کشته باشند.
بدین‌ترتیب چند تن از دوستان قربانی جنایت تحت بازجویی قرار گرفتند و از میان آنان اکبر که بیشتر از همه با مقتول در ارتباط بود به عنوان یکی از مظنونان اصلی تحت بازجویی قرار گرفت.
از سوی دیگر همسر اکبر هم به کارآگاهان گفت: وقتی متوجه شدم شوهرم رابطه پنهانی با همسر دوستش دارد، از او جدا شدم. بدین ترتیب این زن سرنخ افشای معمای جنایت را به پلیس داد. به دنبال این اظهارات، اکبر بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و پس از او اکرم نیز به اداره آگاهی احضار شد و در 3 مرحله بازجویی بالاخره چاره‌ای به غیر از افشای راز جنایت ندیدند.
همسر مقتول به کارآگاهان گفت: بیست و یکم مرداد زمانی که شوهرم به شهرستانی رفته بود، به منزل اکبر رفتم، اما ناگهان متوجه شدم شوهرم دنبال من به آنجا آمده است. در حالی که شوکه شده بودم، داخل کمد دیواری پنهان شدم تا متوجه رابطه من با دوستش اکبر نشود اما او مرا پیدا کرد و وقتی با هم درگیر شدیم، اکبر با روسری‌ام شوهرم را خفه کرد.بعد هم جسدش را داخل گونی انداخته و آن را به صندوق عقب خودرواش منتقل کرده و در بیابان‌های اطراف اسلامشهر با بنزین آن را سوزاندیم و برگشتیم.
به دنبال این اعتراف‌ها، اکبر نیز به شرکت در این جنایت اعتراف کرد تا اینکه 25 فروردین امسال این زن و مرد در دادگاه کیفری محاکمه شدند که اکبر به اعدام و اکرم به 12 سال زندان و شلاق محکوم شدند. سرانجام نیز دیوان‌عالی کشور حکم مجازات آنها را تأیید کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید وقتی گیر می کرد قول ازدواج با خواهرش را به من می داد!

مرگ قاتل خانم بازیگر سرشناس در زندان + عکس

خواننده لس انجلسی هنگام اجرا روی استیج بیهوش کرد +فیلم

نقشه کثیف مردان لوکس برای فروشنده اپل های میلیونی در سایت دیوار + عکس

تجاوز ناپدریم را به خواستگارم بگویم؟ / شهرام از 8 سالگی از من درخواست های شرم آور داشت!

شاهرخ پسر همسایه با زنم ارتباط داشت / خواهر 18 ساله او را دزدیدم و انتقام شیطانی گرفتم!

حمید از 5 سالگی خشم را در خود فرو برده بود تا اینکه ..!+ عکس و فیلم

گفتگو با زن وشوهر ژاپنی که برای ماساژ درمانی به کمک زلزله زده های کرمانشاه آمده اند + فیلم و عکس

ازدواج با پسر همسایه پس از 18 جراحی زیبایی

قصه یک معجزه دیگر از زلزله / کژال خودش را سپر پرهام کرده بود و ..! + عکس

2 فیلم هولناک از لحظه زلزله / خدایا این فاجعه برای هیچ کسی پیش نیاید 14+

خواننده معروف هنگام بازدید از مناطق زلزله زده دچار حادثه شد + عکس

 

کدخبر: 311431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟