به گزارش رکنا ، ادریبهشت ماه سال 88 بود که دختر 19 ساله ای که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان هفت تیر منتقل شد و مرموز بودن این سناریو کافی بود تا تیمی ازماموران کلانتری 111 هفت چنار برای بررسی های بیشتر در بیمارستان حاضر شده و در حالیکه دختر جوان به کما رفته بود تحقیقات از پدرش آغاز شد.
پدر نگران به ماموران گفت: دخترم و شوهرش با هم اختلاف داشتند به همین خاطر مریم برای جدایی مهریه اش را به اجرا گذاشته بود و همین باعث عصبانیت شوهرش شد و یاسر دخترم را هدف ضربات چاقو قرار داد.
درادامه تحقیقات ماموران از مادر مریم پی بردند که یاسر برای بردن پسرش از خانه پدرزنش به جلوی در خانه پدری مریم رفته و زمانیکه دختر جوان از خانه بیرون می آید یاسربا چاقو به سمتش حمله کرده است.
بدین ترتیب تجسس ها برای دستگیری یاسر کلید زده شد و این در حالی بود که دختر جوان روز 18 مرداد ماه سال 88 به کام مرگ فرو رفت.
با جنایی شدن این سناریو تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری یاسر وارد عمل شدند و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه شوهر فراری در شهر قزوین شدند و روز 21 فروردین ماه سال 89 ماموران یاسررا در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
یاسر 46 ساله در شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران هدف تحقیق قرار گرفت و وی در بازجویی های اصرار بر بیگناهی داشت و این در حالی بود بازپرس پرونده با مدارک و شواهد پلیسی یاسر را قاتل شناخته و پرونده همسرکشی در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برای صدور حکم مورد بررسی قرار گرفت.
قضات دادگاه کیفری پس از تحقیقات تکمیلی یاسر را به یک بار قصاص در صورت پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند و این حکم در شعبه 27 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.
در ادامه پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد تا اینکه اواخر مردادماه امسال خانواده مریم خواستار بخشیده شدن قاتل دخترشان شدند.
بنا به این گزارش، قاضی دشتبان در این مرحله با اعلام رضایت اولیای دم پرونده را به دادگاه کیفری فرستاد تا مراحل قانونی برای محکومیت زندان این متهم مورد بررسی قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زخمی شدن رییس کلانتری و سرباز پلیس در تیراندازی 2 طایفه ایلامی

قاتل شهید محسن حججی دستگیر شد+فیلم لحظه دستگیری

تجاوز کارگردان تلویزیونی به دختر 13 ساله در آتلیه + عکس

دروغ های ناموسی یک قاتل / عروسمان ارتباط پنهانی داشت!

کودک داعشی به زبان فارسی ایران را تهدید کرد! + فیلم و عکس

راز شوم خودکشی همسر بازیگر مشهور مرد + عکس

این زن 6 شب اسیر جن ها بود! +عکس

به شوهر تهمینه گفتم که او با یک پسر جوان ارتباط عاشقانه دارد ولی!

اعتراف عجیب پسر 14 ساله به قتل ملیکای هشت ساله / فرماندار هفتکل چه گفت؟ + تصاویر

آخرین وضیعت دختر زیبای 3 ساله که در دیگ نذری افتاد + عکس

نوید را در بازی کلش آوکلنز شناختم قول ازدواج داد و 2 ماه بعد بلایی سرم آورد که !!!

شوهرم که خودکشی کرد برادر کوچکترش دست از سرم برنمی داشت تا اینکه!

مادری که کودک را درون خودرو داغ رها کرده بود، دستگیر شد + عکس

راز شوم جسد دفن شده در حیاط خانه پدری

دعوا و نزاع احمقانه دو دوست بر سر قدرت + فیلم

کدخبر: 311407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟