این مرد را می شناسید / او در کمین دختران پولدار تهرانی بود + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سوم خرداد ماه دختری وارد کلانتری 148 انقلاب شد و از خواستگار فریبکارش که امیر نام داشت، شکایت کرد. او گفت: دو روز قبل محل کارم را که حوالی میدان انقلاب است، ترک کردم تا به خانه بروم. نزدیک میدان از یک عابربانک پول گرفتم و به طرف مترو حرکت کردم. از کنار باجه متوجه شدم که پسری قدم به قدم من را دنبال می‌کند. وقتی وارد قطار  مترو شدم آن پسر خودش را به من رساند و سر حرف را باز کرد. او با اصرار  شماره تماسم را گرفت و برای روز بعد داخل کافی‌شاپی در چهارراه ولی‌عصر قرار ملاقات گذاشتیم. امیر وقتی سر قرار حاضر شد، گفت که به من علاقه‌مند شده و قصدی جز ازدواج ندارد. بعد درباره این موضوع و شرایط کار و زندگی حرف زدیم. من برای یک لحظه کیف‌ام را کنار امیر گذاشتم و او را ترک کردم تا دست‌هایم را بشویم.
بعد از خارج شدن از کافی‌شاپ خداحافظی کردیم. شب که به خانه رفتم، متوجه شدم مدام برایم پیامک برداشت از حساب می‌آید. آنجا بود که متوجه شدم کارت عابربانکم سرقت Stealing شده است. شاکی ادامه داد: وقتی به ماجرا فکر کردم، فهمیدم که سرقت باید کار امیر باشد. او کنار باجه عابربانک رمز  کارتم را نگاه کرده و به خاطر سپرده است. سپس با وعده ازدواج من را فریب داده و زمانی که برای شستن دست‌هایم او را ترک کردم کارت را سرقت و حسابم را خالی کرده‌است. بعد از مطرح شدن شکایت، پرونده به دستور قاضی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. کارآگاهان با بررسی حساب مالی شاکی متوجه شدند، محل برداشت پول یک بوتیک لباس حوالی میدان ولی‌عصر است. با به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس راهی مغازه شده و بعد از بررسی تصاویر دوربین مداربسته، محل تصویر خریدار لباس را که پسری جوان بود به دست آوردند که شاکی او را شناسایی کرد. صاحب مغازه گفت که امیر کت‌و‌شلواری به مبلغ 3 میلیون تومان خرید و محل را ترک کرد.
در حالی که تحقیقات در جریان بود، شکایت‌های مشابهی به پلیس گزارش شد.
کارآگاهان با بررسی شکایت‌ها متوجه شدند که عامل همه سرقت‌ها کسی نیست جز امیر. در حالی که هر روز به تعداد شاکیان اضافه می‌شد، کارآگاهان موفق شدند محل زندگی امیر را که پانسیونی حوالی خیابان ستارخان بود، شناسایی کردند و 25 مردادماه او را بازداشت کنند. در بررسی محل تعداد زیادی کارت‌های عابربانک متعلق به دختران کشف شد. بعد از بازداشت متهم دختران فریب خورده برای شناسایی او راهی اداره پلیس شده و او را شناسایی کردند.
یکی از شاکیان در طرح شکایت خود گفت‌: من در یک مغازه فروش خشکبار در خیابان کارگر کار می‌کنم. امیر چندبار برای خرید به محل کارم آمد. او در جریان یکی از خرید‌ها به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. بعد برای حرف زدن درباره موضوع راهی پارک لاله شدیم. در مسیر بود که از یک مغازه خرید کردم و شماره رمزم را به فروشنده گفتم. بعد از آن بود که متوجه شدم کارت عابربانکم گم شده است. شب که به خانه رفتم برایم پیامک‌های برداشت از حساب آمد. همان شب 3‌میلیون تومان از حسابم برداشت شد. 
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی در پوشش خواستگاری از دختران اعتراف کرده است. وی ادامه داد: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی قاضی صادر شده و شاکیان می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر‌، میدان نیلوفر مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

پیدا شدن جسد پسر 18 ساله پس از 4 روز جستجو در رودخانه زیاران + تصاویر

4 زن خیابانی ماموریت کثیفی برای مردان ثروتمند داشتند!+ عکس

قتل خونین در جدال 9 میهمان عروسی تایباد

کشف مشروبی با براده‌های طلا ! +عکس

کتک‌کاری های عجیب در برنامه زنده تلویزیونی+ فیلم

راز گنج بزرگ در خانه مرد خوافی + عکس های گنج

4 کودک آزار چه بلایی سر دختر 10 ساله آوردند؟+عکس متهمان

حمام خونین در مراسم عروسی زاهدان / 2 میهمان به قتل رسیدند

نیش زدن پای امدادگر هنگام خارج کردن مار از خانه + فیلم

فیلم / گریه شیطان پارس آباد / شمارش معکوس برای اعدام در ملاعام + عکس

قتل نوعروس تهرانی به‌ خاطر چت‌ کردن در تلگرام + عکس

قتل سحرگاهی زن تنها درخانه ویلایی روستای کنارسر + جزئیات

اعتراف قاتل 16 ساله به قتل دختر 14 ساله + عکس

سرقت اسیدی خودروی گرانقیمت در پایتخت + عکس

مردم پلیس وحشی را دسته جمعی کتک زدن و فیلم آن را پخش کردند+ فیلم

حمله هولناک سارق چاقوکش به کارمند زن یک موسسه قرض الحسنه + فیلم و عکس

دزدانی با چهره های عجیب + عکس

کشف جسد سالم پس از چند قرن! + عکس

این مرد را می شناسید / او در کمین دختران پولدار تهرانی بود + عکس

کدخبر: 301636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟