اعتراف 3 دختر جوان که جداگانه به خانه پسر پولدار تهرانی رفته بودند و ...

چندی پیش دختر جوانی هراسان با پلیس Police تماس گرفت و از فاجعه‌ای که برای او و دوستش اتفاق افتاده بود خبر داد و گفت: چندی قبل در یک گروه تلگرامی با جوانی به نام فربد آشنا شدم، ابتدا عکس پروفایلش در کنار یک خودروی مدل بالای بی‌ام دبلیو کمی وسوسه‌ام کرد، چون هم از نظر چهره و تیپ برایم جذاب بود و هم خودرو مدل بالایش نظرم را جلب کرد. فربد از همان ابتدا پیشنهاد ازدواج داد و من هم بلافاصله قبول کردم. چند روزی از این آشنایی گذشته بود که فربد امروز با من قرار گذاشت. به همین خاطر همراه دوستم شیما به محل قرار رفتیم و او ما را سوار خودروی بی‌ام دبلیو کرد. قرار بود در شهر چرخی بزنیم که ناگهان تغییر مسیر داد و به طرف شهریار رفت. هرچه گفتیم دیرمان شده و باید به خانه برگردیم قبول نکرد. به قول خودش می‌خواست ویلایش را به ما نشان دهد. می‌گفت یک سگ از ‌نژاد «شپر» دارد که توله‌هایش دیدنی هستند. درنهایت فریب خورده و با او همراه شدیم تا به یک ویلا رسیدیم. به محض ورود یکی از دوستانش وارد باغ شد و هر دو با زور و تهدید ما را در یکی از اتاق‌های خانه ویلایی زندانی Prisoner کردند. فربد ما را تهدید کرد که اگر به خواسته‌های شومش تن ندهیم مدت‌ها در حبس خواهیم ماند.

درنهایت آنها به خواسته‌های شوم‌شان رسیدند و من و دوستم که هیچ ارتباطی در این ماجرا نداشت قربانی نقشه سیاه شان شدیم. بعد از آن تهدیدمان کردند اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزنیم، عواقب خطرناکی در انتظارمان خواهد بود.با شکایت دختر جوان و دوستش، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی دستور انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرد. بررسی‌های کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در این باره ادامه داشت تا اینکه دختر جوان دیگری به دادسرا مراجعه کرد و از پسر «بی‌ام دبلیو» سوار شکایت کرد.وی گفت: مدتی قبل در یکی از گروه‌های تلگرامی با پسر جوانی آشنا شدم. خودروی بی‌ام دبلیو و تیپ عالی پسر جوان که درعکس تلگرامش دیده می‌شد مرا به ادامه رابطه وسوسه کرد و زمانی که این جوان پیشنهاد ازدواج داد، بدون هیچ تحقیقی قبول کردم تا اینکه به بهانه صحبت در رابطه با ازدواج مرا به یک خانه ویلایی در شهریار برد و قربانی نقشه شومش کرد.با توجه به این احتمال که هر سه دختر جوان قربانی یک نفر شده باشند، تصویر فربد به سومین دختر نشان داده شد که بلافاصله شناسایی شد. بدین ترتیب در ادامه تحقیقات پسر شیطان Evil صفت دستگیر و برای انجام تحقیقات به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد.
جوان فریبکار در حالی که با سه شاکی روبه رو شده بود، همچنان منکر جنایات سیاه خود شد و به بازپرس آرش سیفی گفت: اتهاماتم را قبول ندارم، آنها قصد اخاذی از مرا دارند و چون می‌بینند که پولدار هستم چنین ادعاهایی را مطرح کرده‌اند. من با دو نفر از دخترها در تلگرام Telegram آشنا شدم. آنها که عکس پروفایل مرا با خودرو‌ام دیدند، خیلی زود پیشنهاد دوستی‌ام را قبول کردند و حتی درخواست ازدواج به من دادند. اما من که می‌دانستم آنها به خاطر پول و ثروتم مرا می‌خواهند؛ به خواستگاری‌شان نرفتم و بعد از مدتی هم به دوستی با آنها پایان دادم. دختران جوان هم که دیدند به خواسته‌شان نرسیده‌اند، با هم دست به یکی کرده‌ و علیه من چنین شکایتی را مطرح کرده‌اند. حتی یکی از آنها برایم پیام فرستاد: «اگر می‌خواهی رضایت بدهم باید 230 میلیون تومان به حسابم بریزی.» ولی من هرگز این کار را نکردم. دخترانی که مدعی هستند آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام خودشان برای دیدن سگم و قلیان کشیدن به ویلا آمده‌اند و هیچ اجباری هم در کار نبوده است.از آنجا که سه شاکی پرونده، متهم را شناسایی کرده بودند، این جوان برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد و پس از بازجویی های فنی در دادسرای جنایی با قرار وثیقه آزاد شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟