به گزارش گروه جنایی رکنا، اولین پرونده ششم دی‌ماه سال گذشته با شکایت زن 30 ساله‌ای به نام فریبا به جریان افتاد. او گفت: پس از جدایی از شوهرم خانه‌ای اجاره کردم. برای تأمین مخارج زندگی‌ام در یک آرایشگاه کار می‌کردم. یک روز عصر هنگام برگشت به خانه منتظر تاکسی بودم که خودروی پراید سفیدرنگی کنارم توقف کرد. به جز راننده که پسری جوان بود، پسری دیگر در صندلی جلو سوار بود. بعد از گفتن مسیر سوار شدم. آنها بین راه سر حرف را باز کردند و شروع به سؤال کردند. به آنها مشکوک شدم و خواستم از ماشین پیاده شوم، اما توجهی نکردند. بعد با تهدید من را به باغ سیبی در دماوند بردند و. . . با اطلاعاتی که فریبا در اختیار پلیس گذاشت، دو متهم به نام‌های امین و فرزاد بازداشت شدند.
آنها در بازجویی‌ها جرمشان را انکار کردند و گفتند: چند ماه قبل با فریبا در یکی از خیابان‌های شهر آشنا شدیم. این ارتباط ادامه داشت تا اینکه روز حادثه Incident تماس گرفت و خواست او را به خانه‌اش برسانیم. در راه پیشنهاد دادیم چند روزی همراهمان برای تفریح به باغی در دماوند بیاید که قبول کرد.  بعد  از ثبت حرف‌های دو متهم، تحقیقات بعدی پلیس هم نشان داد که فریبا با رضایت خودش، با دو متهم همراه شده‌است. با کامل شدن بررسی‌ها، پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و مستشار تولیت فرستاده شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه و قرائت کیفرخواست، دو پسر جوان در آخرین دفاعشان گفتند: پشیمانیم و قبول داریم با فریبا رابطه داشتیم، اما او با میل خودش به باغ آمد و فکر نمی‌کردیم از ما شکایت کند. در ادامه زن جوان نیز گفت: قبول دارم با آنها رابطه داشتم و روز حادثه به میل خودم سوار ماشین شدم و به باغ رفتم، اما آنها من را فریب دادند و تعرض کردند. در پایان، هیئت قضایی بعد از شور، زن جوان را به 100‌ضربه شلاق Whip و هر کدام از دو پسر جوان را به 1000 ضربه شلاق و دوسال تبعید به یکی از شهرهای دورافتاده محکوم کردند.

وعده ازدواج
دومین متهم پسری به نام ساسان است که تابستان سال گذشته با شکایت دختر 20 ساله‌ای به نام نیره بازداشت شد. نیره در طرح شکایت خود گفت: شش‌ماه قبل در خیابان با ساسان آشنا شدم. بعد از اینکه شماره‌ام را گرفت از طریق تلگرام Telegram با هم رابطه داشتیم و کمتر همدیگر را می‌دیدیم.  مدتی گذشت، او گفت قصد ازدواج دارد و می‌خواهد به خواستگاری‌ام بیاید. گول حرف‌هایش را خوردم و فکر کردم قصد ازدواج دارد، به همین دلیل چند بار خواست به خانه‌شان بروم که قبول کردم، اما بار آخر وقتی به دیدنش رفتم. . . 
با طرح شکایت، پسر جوان بازداشت شد و به مأموران گفت: من به نیره علاقه‌مند بودم، اما شرایط ازدواج نداشتم. نیره از مشکلاتم خبر داشت و از او فرصت خواستم تا شرایط مالی‌ام بهتر شود و کار مناسبی پیدا کنم. آن روز نیره به میل خودش به خانه ما آمده بود و او را آزار ندادم. با اقرارهای متهم، اما با توجه به مدارک موجود، پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بعد از طرح شکایت از سوی شاکی، ساسان در جایگاه حاضر شد و گفت: اشتباه کرده‌ام و پشیمانم. از شاکی و هیئت قضایی می‌خواهم مرا ببخشند. در پایان هیئت قضایی متهم را به 100 ضربه شلاق و یک‌سال کار اجباری در شهرداری و امور نظافتی محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فوری / دستگیری داماد قاتل در غرب تهران / 2 زن فردای جشن عروسی کشته شدند

جزئیات قتل عام هولناک در محدوده بلوار تعاون/پلیس تهران انتشار داد + اولین عکس قاتل در حال بازجویی

دست‌هایم را قطع کنید تا دزدی نکنم! / حکمی که دزد خانه های کرج برای مجازاتش خواست+عکس

دستگیری پزشک شیطان صفت با یک زن در اتاق معاینه مطب+عکس

شوهرم گاوهایش را بیشتر از من دوست دارد! / دختر تهرانی با دیدن یک سگ ازدواج کرد و حالا ... + عکس

کشف اجساد دو پسر 16 ساله گمشده در یک گودال +عکس

وحشت زنان هندی از«شبح آرایشگر»‎ / مهاجم فقط سر زنان را می تراشد! + عکس

آخرین جزئیات از پیدا شدن سرهای بریده در تهران / آثار شلیک گلوله به سرها وجود دارد+ فیلم و عکس

اجرای قتل فجیع مادر و نوزاد 11 ماهه در مشهد/ می خواستم پول بیمه عمر را بگیرم + عکس

گیتی از من خواست تا کتل ملتوف درست کنم تا شبها ستادها انتخاباتی را آتش بزنیم ... + فیلم

ارتباط شیطانی فریال زن بوکسور مشهور با بوکسور دیگر لو رفت و ... + عکس

عکس جسد زورگیر جوانی که هنگام فرار به طرز وحشتناکی جان باخت + عکس

مرگ دلخراش کودک 8 ماهه در گرمای 43 درجه / مادر کودک به خاطر دزدی از مادر شوهرش در زندان بود

اقدام زشت عروس مست در جشن عروسی با داماد +عکس

مرد جوان مادر و برادرانش را کشت تا نامزدش را نگه دارد+عکس

یک مرد ایرانی مقیم کانادا که زن و فرزندانش را آزار و اذیت می کرد به 4 سال زندان محکوم شد

2 سال آزار شیطانی زن جوان و دو دخترش در اسارتگاه مردی به نام کریم + عکس

شاهرخ مرا سوارم خودرو کرد و ... / روانپزشک می گفت او را ربوده اند اما ...

 

کدخبر: 290621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟