رفتم لیلا را به خانه برگردانم که اتفاق زشتی رخ داد و من ...

چهارم شهریورماه سال 95، مأموران پلیس تهران از قتل Murder مرد میانسالی به نام ایرج در افسریه باخبر و راهی محل شدند. همسر مقتول گفت: دخترم با شوهرش اختلاف داشت و چند روزی بود که به خانه ما آمده بود. او با شوهرش قرار گذاشته بود تا با هم صحبت کنند. به همین خاطر ساعتی قبل دامادم - ‌مهران - به خانه ما آمد. همزمان شوهرم از راه رسید و با دیدن مهران عصبانی شد و با هم درگیر شدند. در آن درگیری مهران با چاقو به شوهرم ضربه زد و فرار Escape کرد.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، داماد 39 ساله بازداشت شد. او به جرمش اعتراف کرد و گفت: شب حادثه Incident قرار بود با همسرم صحبت کنم تا به خانه برگردد، اما پدرزنم دخالت کرد و با من درگیر شد. او که حالت عادی نداشت و مست بود، شروع به فحاشی کرد. در آن درگیری ناچار شدم برای دفاع از خودم با چاقو به او ضربه بزنم.

بعد از اقرارهای متهم، پرونده با اعلام رضایت از سوی همسر متهم به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین‌راسخ فرستاده شد. ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان اولیای‌دم اعلام گذشت کردند. در ادامه متهم بنا به دستور ریاست دادگاه در جایگاه حاضر شد و در شرح ماجرا گفت: شغل همسرم – لیلا- آرایشگری بود. به خاطر شغلش با هم اختلاف داشتیم و از او می‌خواستم سروقت خانه بیاید، اما او اهمیتی نمی‌داد و شب‌ها دیر به خانه می‌آمد. بارها سر این مسئله با هم درگیر شده بودیم تا اینکه بار آخر او قهر کرد و به خانه پدرش رفت. روز قبل از حادثه با همسرم تماس گرفتم و خواستم با او صحبت کنم، به همین دلیل شب حادثه به آنجا رفتم. مادر همسرم جلوی در ایستاده بود و از او خواستم تا لیلا را صدا کند. او گفت لیلا خانه نیست! در همین حین پدرزنم از راه رسید. وقتی فهمید می‌خواهم با لیلا صحبت کنم، عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. هر چه تلاش کردم او را راضی کنم، اجازه دهد لیلا را ببینم، قبول نکرد و شروع به کتک‌زدن کرد.

روی زمین افتادم و چون در پایم پلاتین بود، نمی‌توانستم بلند شوم و از خودم دفاع کنم. به همین دلیل ناچار شدم با چاقو ضربه بزنم که منجر به کشته‌شدن او شد.

او در آخرین دفاع گفت: من زندگی‌ام را دوست داشتم و نمی‌خواستم همسرم را از دست بدهم. شب حادثه قصد درگیری نداشتم، اما مقتول با من درگیر شد و آن حادثه تلخ اتفاق افتاد.

در پایان هیئت قضایی بعد از شور، متهم را به پرداخت دیه و سه سال حبس محکوم کرد. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فیلم کامل بازسازی صحنه مرگ تلخ بنیتا + تصاویر

لحظه غم انگیز سرقت خودرو و بنیتا کوچولو در مقابل مردم بازسازی شد +فیلم و عکس

عاملان قتل بنیتا کوچولو چگونگی سرقت را بازسازی کردند + فیلم و عکس

مادر بنیتا در حاشیه بازسازی صحنه : باید زجرکش شدن قاتلان دخترم را ببینم

اعتراف عجیب دختر 16 ساله از شکنجه شدن توسط دو جوان در باغ

وقتی دوباره به چشمانش نگاه کردم خودم را در خانه او و زیر شکنجه 2 مرد دیگر دیدم!

حمله به یک زن در خیابان به عجیب‌ترین روش ممکن! + فیلم

تصاویر باورنکردنی از گرمازدگی 6 پارکبان بوشهر

کارگر فداکار در رشت جان دوستش را نجات داد اما خودش ...

نادرترین سانحه رانندگی که نوجوانی را تا یک قدمی مرگ برد + فیلم

رفتم لیلا را به خانه برگردانم که اتفاق زشتی رخ داد و من ...

40 سال است که هنوز شوهرم را نشناخته ام / طلاق می خواهم + عکس

این مرد با اره برقی به دفتر بیمه حمله کرد+ عکس

بلای وحشتناکی که بر سر دختر 14 ساله در پارک آمد+عکس

خانم معلم شوهر داشت ولی کثیف ترین کار را با دانش آموزان کرد +عکس

تازه داماد به کانادا رفت و دیگر بازنگشت / نوعروس از سهند شکایت کرد و ...

حمله وحشیانه به خانم منشی و رییس یک لانه فساد در خیابان کارون تهران + عکس

مرد جوان دختر همسایه را به باغ برد و ...

راننده سمند مرا به خارج از شهر برد و از ارتباط شیطانی فیلم گرفت و ...

فیلم حمله یک پرنده به مرد دوچرخه سوار در جاده جنگلی

 

کدخبر: 286828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟