این دو دختر تهرانی با  پای خود به باغ رفتند ولی ...

به گزارش گروه حوادث رکنا، 22فروردین 94 دختری جوان به نام نسترن با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از حبس غیرقانونی و تجاوز Rape دو برادر شکایت کرد و گفت: «ساعتی قبل همراه یکی از دوستانم به نام سارا سوار خودرو شدیم و برای تفریح به اطراف تهران رفتیم. در بین راه برای شستن دست‌هایم به باغ گلابی در همان نزدیکی رفتم، وقتی وارد باغ شدم، دو برادر به نام‌های ساسان و حمید با تهدید مرا در یک اتاق زندانی Prisoner کردند و مورد آزار قرار دادند. آنها چوبی را بالای سرم گرفتند و تهدیدم کردند اگر به حرفشان گوش ندهم با آن مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. دو ساعت بعد، رهایم کردند و من هم خودم را به کلانتری رساندم.» سارا، دوست شاکی نیز به ماموران گفت: «وقتی برگشتن نسترن از باغ طول کشید، نگرانش شدم. می‌خواستم دنبالش بروم اما مردی غریبه از باغ بیرون آمد، در ماشین را قفل کرد و گوشی‌ام را هم به زور از من گرفت.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان به باغ محل حادثه Incident اعزام شدند و هر دو برادر را دستگیر کردند. آنها در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانستند، با این حال کیفرخواست پرونده با اتهام تجاوز به عنف صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. قضات این شعبه براساس شکایت نسترن و سایر مدارک موجود ساسان را به جرم Crime حبس غیرقانونی و ارتباط نامشروع به سه سال حبس، دو سال تبعید و صد ضربه شلاق Whip محکوم کردند. حمید نیز به جرم ارتباط نامشروع به دو سال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم شد.

این احکام با اعتراض ساسان به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات با تردید در وقوع حبس غیرقانونی، خواستار بررسی مجدد سه سال حبس صادره برای متهم شدند و پرونده را به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی فرستادند. در جلسه دادگاه، شاکی بار دیگر مدعی وقوع آزار و اذیت شد و درخواست مجازات کرد. سپس ساسان گفت: «شاکی و دوستش برای تهیه مواد مخدر Drugs به باغ می‌آمدند. آن روز من و برادرم مهمان داشتیم و وقتی نسترن و دوستش وارد شدند، از آنها خواستیم باغ را ترک کنند اما گوش نکردند. عصبانی شدم و از باغ بیرونشان انداختم. من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام و شاکی و دوستش به دروغ ماجرای حبس و آزار و اذیت و قفل کردن در ماشین را مطرح کرده‌اند.»

در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و با مردود دانستن وقوع جرم حبس غیرقانونی، حکم سه سال حبس متهم را رد کردند. او و برادرش در پایان رسیدگی به دو سال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

داماد شب جشن عروس را کشت!

من رانندگی می کردم و ابراهیم که قوی هیکل بود سر دختران و زنان را زیر صندلی می برد و ...

این 3 مرد را می شناسید؟ / التماس می کردم، رهایم کنید ولی آنان کاری با من کردند که از گفتن آن هم خجالت می کشم + عکس

دختر دانشجو تهرانی در خانه پسر مورد علاقه اش خودکشی کرد + جزئیات

بلای وحشتناکی که بر سر یک جوان و همسر باردارش در جاده کمربندی آمد

شب که کنارش خوابیدم با وسوسه سفر به ترکیه و طلاهایش او را ... + عکس

راننده جوان در عباس آباد تهران دزد موبایل خواهرش را زیر گرفت و به خاطر قتل دستگیر شد + عکس

فوری / تصادف شدید 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + فیلم و عکس

اعدام برای مردی که دختر همسایه را به باغ برد و ...

ازدواج همزمان پسر پولدار با 4 دختر! / بلافاصله پس از طلاق زنش انجام داد

90 دختر و پسر در تور مختلط تفریحی سپیدان دستگیر شدند

2 دختر چه بلاهایی سر مرد ثروتمند تهرانی آورند

رهایی دختر نوجوان از قصاص + عکس

حکم اعدام برای دزدان مسلح ۱۳ کیلو‌ طلا در شمال+ عکس

کشف جسد جوان 29 ساله داخل گنجه زیرزمین خانه مرد بی رحم / پای یک پسر 8 ساله هم آنجا بود! + تصاویر

مرگ تلخ کوهنورد جوان در ارتفاعات همدان + عکس

سنگ فرز گردن مرد نهاوندی را زد

ناگفته های دختر خیابانی از بلایی که 2 پلیس بر سرش آوردند +تصاویر

داستان واقعی کودک مشهور سوری که اشک همه دنیا را درآورد+ عکس

این 3 مرد دختر جوان را به باغچه بردند و ... + عکس متهمان

 

کدخبر: 270990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟