داستان واقعی کودک مشهور سوری که اشک همه دنیا را درآورد+ عکس

کودک سوریه ای

عمران دقنیش که به ادعای مخالفان سوری مسلح در حملۀ هوائی ارتش سوریه به مناطقی در حلب در تابستان سال گذشته مجروح شد، به دست کلاه سفیدها به آمبولانس منتقل گردید تا عکسی از وی برای تحریف واقعیت های بحران سوریه تهیه شود.

این همان تصویری است که خبرنگار سوئیسی هنگام مصاحبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از جیبش بیرون آورد و به اسد نشان داد و از وی خواست که درباره اش صحبت کند، و همان تصویری است که سمانتا پاور نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد به ویتالی چورکین نماینده درگذشتۀ روسیه در شورای امنیت نشان داد.

تصویری که افکار عمومی جهان را متأثر کرده بود ، امروز بار دیگر رسانه ای شد ولی به گونه ای دیگر. شرکت ارتباطات "زین" کویت در ماه مبارک رمضان از تصویر عمران دقنیش در یک برنامه ای تلویزیونی برای نشان دادن جنایات گروه های تروریست Terrorist تکفیری استفاده می کند.

مخالفان سوری مسلح در شبکه های اجتماعی شروع به فحاشی و بدگوئی از شرکت ارتباطات زین کویت کرده اند و در پایگاه بین المللی " آواز" از این شرکت به علت نشان دادن تصویر عمران به عنوان قربانی تروریسم تکفیری انتقاد می کنند.

مخالفان مسلح ادعا می کنند که عمران در حملۀ هوائی ارتش سوریه زخمی شده بود و از شرکت زین خواسته اند که عذرخواهی کند و برنامه تلویزیونی خود را متوقف کند و در همین راستا هشتگی را با عنوان " #زین – تحریف واقعیت" ایجاد کردند.

عمران و خانواده اش امروز تحت حمایت دولت در امنیت به سر می برند.

پدر عمران در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت : همه چیز روشن و واضح است. مخالفان مسلح تصویر عمران را دستکاری کردند تا به اهداف خود برسند. من موی سر عمران را تراشیدم و نامش را تغییر دادم تا آنها نتوانند به سناریوسازی خود ادامه بدهند.

پدر عمران افزود : ابوالشیخ که خبرنگار مخالفان مسلح است ، اموال کلانی را از طرف موسی العمر به من پیشنهاد کرد ولی من قبول نکردم. آن شبی که مخالفان مسلح عکس پسرم را گرفتند ، هیچ حملۀ هوائی یا موشکی در کار نبود و هیچ جنگنده ای بر فراز منطقه ما پرواز نمی کرد و خبری از شلیک موشک نبود . آنچه اتفاق افتاده بود ، وقوع انفجار در داخل ساختمان ما بود.

پدر عمران اعلام کرد : کسی که عکس پسرم را در آمبولانس گرفت ، محمود رسلان معروف به ابوالشیخ است. ابوالشیخ خبرنگار گروه تروریستی نورالدین زنکی است. ابوالشیخ همان کسی است که از صحنۀ سر بریدن یک کودک فلسطینی به نام عبدالله عیسی به دست تروریست های نور الدین زنکی فیلمبرداری کرده بود.

پدر عمران گفت : افرادی پسر من را پس از وقوع انفجار در ساختمان به داخل آمبولانس منتقل کردند و یک کودک دیگر نیز در داخل آمبولانس بود که مخالفان مسلح از آن کودک عکس می گرفتند ولی پسرم را جای آن کودک نشاندند و شروع به عکس گرفتن کردند زیرا پسرم کوچکتر از آن کودک بود.

تلویزیون سوریه هم چندی پیش با عمران و خانواده اش مصاحبه کرده بود.

بشار اسد سال 2017 با یکی از مجریان تلویزیون سوئیس مصاحبه کرد و در پاسخ مجری که تصویر عمران را از جیبش درآورده و به اسد نشان داده بود ، گفت : این تصویر دستکاری شده و جعلی است. من قبل از هر چیز می خواهم به شما بگویم که پس از پایان این مصاحبه بروی و در اینترنت تصویر عمران و خواهرش را ببینی.عمران و خواهرش به دست کسانی که در غرب " کلاه سفیدها" نامیده می شوند ، نجات داده شدند کلاه سفیدهائی که وظیفه شان نشان دادن چهره ای خوب از جبهه النصره است . کلاه سفیدها عمران و خواهرش را دو بار و در دو اتفاق جداگانه فقط برای تبلیغ خودشان از حوادثی که برای این دو کودک روی داده بود ، نجات دادند در حالی که هیچ یک از حوادث Accidents واقعی نبود. می توان تصاویر را دستکاری کرد و تصویر عمران هم دستکاری شده است . من برای شما دو تصویر عمران را که در اینترنت هم وجود دارد ، برای شما خواهم فرستاد تا ببینید که این تصویری که شما به من نشان دادید ، جعلی و غیرواقعی است. ما تصاویری واقعی از کودکانی که آسیب دیده اند ، در دست داریم ولی این تصویری که شما نشان دادید ، قطعاً دستکاری شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زن داعشی دستگیر شده ایرانی است / او به تروریست ها سرویس ... می داد

لحظه انفجار در حرم امام خمینی + عکس

فیلم تیراندازی در مجلس شورای اسلامی ایران 

فوری/ تیراندازی در راهروهای مجلس شورای اسلامی

مامورحفاظت مجلس شهید شد / در جریان تیراندازی مجلس شورای اسلامی

عامل انتحاری در حرم امام خمینی خود را منفجر کرد/ دونفر از حمله کنندگان دستگیر شدند

ناگفته های دختر خیابانی از بلایی که 2 پلیس بر سرش آوردند +تصاویر

شب که کنارش خوابیدم با وسوسه سفر به ترکیه و طلاهایش او را ... + عکس

داستان واقعی کودک مشهور سوری که اشک همه دنیا را درآورد+ عکس

سنگ فرز گردن مرد نهاوندی را زد

رهایی دختر نوجوان از قصاص + عکس

شلیک مرگبار در پارتی شبانه زنان و مردان + عکس

پیدا شدن یک نوزاد در پلاستیک آغشته به خون + عکس

حکم اعدام برای دزدان مسلح ۱۳ کیلو‌ طلا در شمال+ عکس

داماد شب جشن عروس را کشت!

من رانندگی می کردم و ابراهیم که قوی هیکل بود سر دختران و زنان را زیر صندلی می برد و ...

این 3 مرد را می شناسید؟ / التماس می کردم، رهایم کنید ولی آنان کاری با من کردند که از گفتن آن هم خجالت می کشم + عکس

دختر دانشجو تهرانی در خانه پسر مورد علاقه اش خودکشی کرد + جزئیات

بلای وحشتناکی که بر سر یک جوان و همسر باردارش در جاده کمربندی آمد

ازدواج همزمان پسر پولدار با 4 دختر! / بلافاصله پس از طلاق زنش انجام داد

راننده جوان در عباس آباد تهران دزد موبایل خواهرش را زیر گرفت و به خاطر قتل دستگیر شد + عکس

فوری / تصادف شدید 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + فیلم و عکس

اعدام برای مردی که دختر همسایه را به باغ برد و ...

90 دختر و پسر در تور مختلط تفریحی سپیدان دستگیر شدند

2 دختر چه بلاهایی سر مرد ثروتمند تهرانی آورند

کشف جسد جوان 29 ساله داخل گنجه زیرزمین خانه مرد بی رحم / پای یک پسر 8 ساله هم آنجا بود! + تصاویر

مرگ تلخ کوهنورد جوان در ارتفاعات همدان + عکس

این 3 مرد دختر جوان را به باغچه بردند و ... + عکس متهمان

 

 

کدخبر: 270677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟