این جیب بر حرفه ای  را می شناسید؟ + عکس

در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری در پایانه ایستگاه های مترو شهر تهران بویژه در ساعت های شلوغی داخل ایستگاه های پرتردد ، موضوع جهت بررسی در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

در ساعت 8 صبح هشتم خردادماه امسال کارآگاهان اداره هفدهم که به صورت نامحسوس در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) حضور داشتند ، متوجه ی حرکات مشکوک فردی بر روی سکوی تجریش شدند ؛ مراقبت نامحسوس این شخص نشان داد که وی در هنگام هجوم مسافرین برای سوار شدن به قطار ، ابتدا به آنها نزدیک شده اما در ادامه از سوار شدن به قطار خودداری می کند !

مراقبت نامحسوس این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا سرانجام در ایستگاه مترو دروازه دولت و دقیقا در زمان سرقت Stealing گوشی تلفن همراه یکی از مسافرین ، توسط کارآگاهان دستگیر و در همان بازرسی اولیه تعداد دو عدد گوشی تلفن همراه از وی کشف شد .

متهم که خودش را به نام "کیان" 33 ساله معرفی کرده بود ، از همان لحظه ی اولیه ی دستگیری همراه با درگیری با کارآگاهان ، منکر هرگونه سرقت بود و مدعی شد که در یک رستوران در محدوه خیابان انقلاب کار می کند؛ این در حالی بود که با شناسایی مالک اولین گوشی تلفن همراه و حضور این شخص در اداره هفدهم پلیس Police آگاهی مشخص شد که گوشی تلفن همراهش به شیوه جیب بری و در داخل یستگاه مترو سرقت شده است .

صاحب گوشی تلفن همراه در خصوص نحوه سرقت گوشی تلفن همراهش به کارآگاهان گفت : " امروز صبح   از ایستگاه صادقیه به سمت  ایستگاه امام خمینی سوار قطار شدم . در ایستگاه امام خمینی خط عوض کرده و به مقصد ایستگاه مفتح مجددا سوار قطار شدم ؛ تا آنزمان گوشی تلفن همراه داخل جیبم بود اما در زمان خروج از مترو متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود شدم " .

در خصوص گوشی تلفن همراه دوم نیز متهم در اظهارات اولیه مدعی بود که گوشی متعلق به خواهرش است اما با شناسایی و حضور مالک گوشی در اداره هفدهم مشخص شد که گوشی تلفن همراه دوم نیز دقیقا به شیوه جیب بری و در داخل ایستگاه مترو سرقت شده است .

با وجود شناسایی دو مالباخته ای که هر دو نفر آنها در ایستگاه های مترو مورد سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته بود ، متهم همچنان هرگونه ارتکاب سرقت شد ؛ لذا در ادامه تحقیقات پلیسی و در شرایطی که متهم منکر هرگونه داشتن سابقه دستگیری بود ، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی هویت واقعی وی به نام "کیانوش" و در بررسی سوابقش اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمین سابقه داری است که پیش از این به اتهام ارتکاب موادمخدر درسال 1383 و سرقت در سال 1393 دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت قرار گرفتند ، هماهنگی های لازم قضایی انجام و بنا به دستور بازپرس محترم شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 12 تهران ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .

رکنا: آگاهی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

وقتی حسن در لباس عروسی دستم را گرفت تنم لرزید و ...

تیراندازی داعشی های وحشی به سوی هواپیمای مسافربری ایران + فیلم

روح این پسر 15 ساله به پلیس چه گفت؟!+عکس

تاوان سنگین داعشی‌ها پس از حمله تروریستی در ایران / 62 داعشی در دستگیر شدند

مردی که به همسر پیامبر توهین کرده بود به اعدام محکوم شد

این عکس دنیا را تکان داد / لبخند تلخ کودک پس از شهادت

سهیل در جشن تولد کاری با من کرد که روزگارم سیاه شد و ...+عکس

قصاص مرد دو زنه در پرونده قتل 6 زن و مردنقض شد + عکس

راننده سمند مرا به بیابان اطراف تهران برد و ... / کنار بزرگراه رهایم کرد و فیلم لحظه شوم را برایم فرستاد + عکس

رفتار حیوانی قبل از ازدواج با دختران این کشور را ببینید

نقشه کثیف پسر جوان برای زن همسایه

سریاس تروریست انتحاری در حرم امام ، ده روز قبل همسر و فرزند 2 ساله اش را رها کرده بود

گنج هخامنشی در خانه آرایشگر بوکانی

خواننده ایرانی در آلمان درگذشت

 

کدخبر: 270671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟