آخرین سرنوشت مرد تهرانی که زنش در شکم او  GPS وصل کرده بود! +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ظهر چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 157 مسعودیه ادعا کرد که همسرش به قتل Murder رسیده است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شده و زمانیکه وارد ساختمان 4 طبقه در مسعودیه شدند با جسد زن 47 ساله ای به نام رویا در حمام طبقه چهارم ساختمان روبرو شدند که بررسی ها نشان از آن داشت که وی با طناب پرده دور گردنش به قتل رسیده است.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی  برای کاوشگری های ویژه وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست شوهر قربانی جنایت Crime را که مردی 50 ساله است هدف تحقیق قرار دادند که این مرد در همان تحقیقات ابتدایی به قتل زنش اعتراف کرد.
مرد همسرکش گفت: 24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و صاحب دو دختر شدم و از همان روزی که با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من GPS جاسازی کرده بود و همه رفتارهایم را تحت نظر داشت تا اینکه تصمیم به قتل او گرفتم.
وی افزود: روز حادثه Incident دخترانم در مدرسه بودم که سناریوی قتل را به اجرا رسید.
همیشه به خاطر GPS که داخل شکمم بود با همسرم اختلاف داشتم تا اینکه روز جنایت با هم داخل اتاق پذیرایی درگیر شدیم و به سمت داخل حمام درگیری ما ادامه داشت که در آنجا با طناب پرده همسرم را خفه کردم وبا پلیس تماس گرفتم.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که این مرد اعتیاد زیادی به شیشه دارد.
تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز این مرد بار دیگر در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران پیش روی بازپرس مدیر روستا قرار گرفت و ادعای جدیدی را مطرح کرد.
همسرم داخل شکم من GPS گذاشته بود و داخل گوشم نیز گوشی نصب کرده بود و در گوشم صحبت می کرد و اگر من او را نمی کشتم او مرا می کشت هرچند که او زن من نبود.
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا با توجه به اختلالات روحی و روانی متهم دستور داد تا وی در بیمارستان رازی تحت نظر قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه غرق شدن هولناک دانش آموز کرمانشاهی در برابر چشمان معلم و همکلاسی هایش

بلایی وحشتناکی که در پشت بام برج بر سر مجید 11 ساله با زبان روزه آمد

جوان تجریشی دختر خدمتکار را به خلوتگاه برد و ...

راز شوم 4 جوان درباغ شاهنامه فردوسی

مرد بی رحم 3 دختر را در برابر چشمان یکدیگر خفه کرد و ...

چهره جاسوس سیا در ایران لو رفت + عکس

قتل جوان 33 ساله به خاطر روزه خواری + عکس

دعوای کودکان منجر به قتل خانوادگی شد / همسایه ها به جان هم افتادند + 

گوریل سبزوار دستگیر شد

آتش‌سوزی در باغ سمیه قم

عکس های یک زن که تا حد مرگ در اتاق خواب کتک خورد و ...

 

کدخبر: 270106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟