به گزارش رکنا، 26 خردادماه 94 خانم جوانی در مراجعه به کلانتری محل سکونت خود گفت: با توجه به موقعیت شغلی، نیمه شب به خانه رسیدم و از آنجا که پدر و مادرم آن شب در روستا بودند، پس از رسیدن به خانه به علت خستگی خوابیدم .

این خانم جوان که معصومه نام داشت ادامه داد: با ایجاد سر و صداهایی از خواب بیدار شدم در یک لحظه سایه ای نظرم را جلب کرد وقتی به خودم آمدم با دیدن  فرد ناشناسی پشت در هال جیغ کشیدم ولی او به طرف من حمله ور شد و بعد از کتک کاری و تهدید با چاقو به زور به من تجاوز کرد .

این گزارش حاکی است با طرح شکایت دختر جوان ماموران انتظامی موضوع را از مصادیق ویژه اعلام و با کمک شاکی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. بنا براین گزارش، متهم در تحقیقات ماموران و بازپرسی و همچنین در جلسات مفصل  دادگاه به جرم خود اعتراف و از شاکی تقاضای عفو و بخشش کرد که توسط قضات دادگاه کیفری یک استان و با حضور وکیل تسخیری متهم در بیست و هفتم دی ماه 94 با رعایت موازین شرعی و قانونی حکم اعدام با چوبه دار برای وی به اتهام زنای به عنف صادر شد. در پی گیری روند این پرونده یک منبع آگاه در دادگستری استان گفت: متهم 27 ساله سوابق متعدد کیفری در زمینه های سرقت به عنف، عمل منافی عفت، جرایم مواد مخدر و ایجاد مزاحمت و ایراد ضرب عمدی را در پرونده خود داشته است. به گفته این منبع آگاه با رای صادره از دادگاه کیفری یک استان متهم به آن اعتراض کرد و دوباره پرونده مورد بررسی قرار گرفت و رای صادره تایید شد و با ارسال رای به دیوان عالی کشور در شعبه چهارم مهر تایید آن بر پرونده خورد. این منبع آگاه ادامه داد: در مراحل فرجام خواهی متهم تقاضای عفو داشت که در کمیسیون عفو تقاضای متهم تایید نشد و در ادامه ادعای توبه کرد که توبه وی به لحاظ احراز نشدن مردود شناخته شد. بنا به گفته این منبع آگاه با تایید رای صادره برای متجاوز به زنای به عنف که در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت تشریفات قانونی انجام و جوان 27 ساله در زندان مرکزی بیرجند با چوبه دار اعدام شد. 

اخبار زیر را از دست ندهید:

نیمه شب وقتی به خانه آمدم پسر جوانی را در کنار زنم دیدم، آنها را در خانه زندانی کردم و ... + عکس

دختر با پای خود به خانه فوتبالیست معروف رفت و صبح از او شکایت کرد+ عکس

تازه داماد ، عروس و مادر زنش را کشت+ عکس

نباید همسرم لباس‌ بهرام را می دید آنها را در زیرزمین خانه پنهان کردم ولی...

نیمه شب نادر به اتاق خواب همسرم رفته بود که من سر رسیدم و ...+عکس

ارتباط شیطانی زن شوهردار با میوه فروش محله / شوهر وقتی فهمید گفت فقط به خاطر بچه ها طلاقت نمی دهم اما...

مرد روستایی با اسلحه به خانه پسر مشهدی که با دخترش ارتباط داشت رفت و ...

می خواستم مدل شوم و به اروپا برم از من عکس ها نیمه برهنه گرفت و بعد با تهدید مرا تسلیم شکنجه های شیطانی خود کرد

ماجرا بیهوش شدن زن شیطان صفت در ماشین مرد ثروتمند

وقتی چند روز مانده به عروسی، داماد پشیمان شد و ...

صداهای عجیب در خانه باغ استاد دانشگاه مجرد برایش دردسرساز شد

 

کدخبر: 260522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟