این 3 زن کثیف دستشان در جیب مردم بود! + عکس

 در پی وقوعات مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط BRT  شهر تهران بویژه در محدوده مناطق مرکزی شهر تهران ، اجرای طرح کنترل نامحسوس ایستگاه های BRT در این مناطق در دستور کار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کلانتری های این مناطق قرار گرفت .

22 اسفند ماه سال گذشته ، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در زمان کنترل نامحسوس ایستگاه اتوبوس دروازه دولت ، به دو زنجوانی مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند .

مأمورین پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با اطمینان از سارق بودن این خانم جوان ، زمانیکه آنها قصد داشتند تا از طریق ایستگاه مترو دروازه دولت از محل خارج شوند ، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از زنان، کیف های زنانه و گوشی های تلفن همراه شدند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه 6 تهران ، متهمین جهت ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال "پریسا . م" ( 23 ساله ) و "زهرا . ح" ( 26 ساله ) به پایگاه سوم آگاهی ، هر دو نفر آنها به عنوان سارقین جیب بر حرفه ای از طایفه ی فیوج که با یکدیگر نیز دارای نسبت فامیلی هستند ، مورد شناسایی قرار گرفتند ؛ بررسی سوابق پریسا نشان داد که وی بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان Prison شده و در آخرین سابقه ی دستگیری ، در شهر زنجان و به اتهام "حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح گرم" دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است .

در بازرسی از مخفیگاه متهمین ، کارآگاهان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه ی متعلق به بانوان ، چند ده عابر بانک ، گوشی های تلفن همراه و ... شدند که از طریق این اموال ، دهها مالباخته شناسایی و متهین نیز در تحقیقات تکمیلی به دهها فقره جیب بری در ایستگاه های خطوط بی آر تی بویژه در مناطق مرکزی شهر تهران اعتراف کردند .

روز 21 فروردین ماه امسال، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در ایستگاه اتوبوس چهارراه ولیعصر ، اقدام به شناسایی یکی از جیب برهای سابقه دار و حرفه ای زن طایفه ی فیوج کرده ؛ ضمن دستگیری و انتقال وی به کلانتری ، در بازرسی از اموال بدست آمده موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از بانوان شدند .

با شناسایی تعدادی از زنانی که در همان روز و به شیوه جیب بری مورد سرقت Stealing قرار گرفته بودند ، پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" تشکیل و متهمه به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 6 تهران جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

"سودابه . الف" ( 35 ساله ) که بارها به اتهام "جیب بری" و "نزاع و درگیری" دستگیر و روانه زندان شده ، پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی و شناسایی از سوی کارآگاهان و همچنین تعدادی از مالباختگان ، صراحتا به دهها فقره جیب بری به شیوه تک نفره از مسافرین زن خطوط بی آرتی بویژه در محدوده خیابان های ولی عصر و انقلاب اعتراف و عنوان داشت که عمده ی پول بدست آمده از سرقت هایش را صرف خرید از مراکز تجاری از قبیل پاساژهای لباس فروشی ، چند مورد طلافروشی و نهایتا خرید از سوپر مارکت ها کرده است .

با شناسایی تعدادی از مراکز خرید و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، تصاویر سودابه شناسایی شد ؛ تنها در یک فقره ، سودابه با سوء استفاده از کارت عابر بانک حاوی رمز متعلق به یکی از مالباختگان اقدام به خرید میلیونی لباس در محدوده میدان هفت تیر کرده بود .

سرهنگ کارآگاه محمـد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر کاهش محسوس سرقت های جیب بری پس از دستگیری این سه زن جیب بر عنوان داشت : با انجام تحقیقات پلیسی ، متهمین به دهها فقره جیب بری اعتراف و در ادامه دهها مالباخته نیز شناسایی و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند .

سرهنگ کارآگاه محمـد نادربیگی ، در پایان با دعوت از سایر مالباختگان گفت : از کلیه مالباختگان بویژه زنانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه سوم پلیس مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

من و مهدی مثل خواهر و برادر بودیم / مرا به سمت اتاق خواب پرت کرد و...

مدیر شرکت تا دیروقت در شرکت بود / او به نامزدم میترا نظر داشت و با تهدید می خواست او را تسلیم نیت شیطانی اش کند که ...

در آرایشگاه زنانه چه برسر زن جوان آمد؟ / آن شب تا صبح بیدار بودم...

فیلم تنفس مصنوعی دادن زن جوان به یک حیوان در خیابان + عکس

وقتی شوهرم را با دوست صمیمی ام در قرار عاشقانه دیدم خشکم زد و ...

کثیف ترین پرونده قتل در تهران / مردی با معشوقه اش زن بیمار سرطانی اش را ذره ذره کشت

این 2 دزد خشن خیابان های تهران را می شناسید؟ / زنان جوان شاکی این دو متهم هستند

اعتراف جوان روستایی به شلیک مرگبار به زن عمو و زن همسایه / این قاتل در یزد دستگیر شد

یک هفته مانده به عروسی به تلفن های مشکوک گوشی شاهین زنگ زدم همه خانم بودند و...

کشف جسد پسر 13 ساله هلندی در خرابه های شمیران

هجوم یونس به دختر جوان کنار آرامستان اردبیل / او سپس به داخل قبرستان رفت اما...

عشق جنون آمیز زن شوهردار به جمله دوستت دارم او را به دردسر انداخت!

بلایی که 2 دختر جوان بر سر صاحبخانه پولدار آوردند / چشم ناپاک آغاز این ماجرا را کلید زد+عکس

ناگفته های تازه داماد از زنش که مدام در اینستاگرام دنبال لایک گرفتن است!

مردم برای دیدن این مرد جلوی خانه اش صف کشیدند / عملیات پلیس

بلایی که پسر دایی عاشق بر سر دختر عموی جوانش آورد / او دو شب دختر را با خود برده بود که ...

زوج شیطان صفت،دختر 15 ساله را در هتل می فروختند+ عکس

 

کدخبر: 258782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟