زنم را به خاطر ساناز و ساناز را به خاطر طلا کشتم!

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان لردگان فردی که پس ارتکاب ۲ فقره قتل اقدام به سرقت طلاهای یکی از قربانیان خود کرده بود دستگیر شد.

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگویی در شهرکرد اظهارداشت: گزارشی مبنی بر گم شدن زن 43 ساله‌ای به نام ساناز در لردگان و کشف جسد سوخته زنیردر محدوده روستای بیدله این شهرستان وصول شد.
وی افزود: این خبر به سرعت در سطح منطقه منتشر شد و مطالبه مردمی جهت اقدام سریع پلیس Police برای دستگیری قاتل The Murderer و روشن شدن علل و انگیزه قتل Murder سبب شد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گیرد.
وی افزود: کاراگاهان با حضور در صحنه جرم Crime و انتقال جسد به پزشکی قانونی زوایای این جنایت Crime را به صورت دقیق بررسی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی با استفاده از اطلاعات ارائه شده از خانواده زن گم شده موفق شدند در کوتاهترین زمان متهم را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: متهم ابتدا منکر انجام قتل شد اما پس از مواجه با دلایل و مستندات غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود.
غلامزاده با اشاره به اعترافات متهم خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود گفت"من با مقتول رابطه داشتم و بر اساس قراری که با هم داشتیم صبح روز حادثه Incident وی را به محلی خلوت در حوالی محور لردگان به ایذه بردم و با ضربات سنگ او را به قتل رسانده و پس از سرقت Stealing طلاهای وی جسدش را با استفاده از بنزین به آتش کشیدم".
وی گفت: با توجه پرونده مفتوحه قبلی قاتل مبنی بر قتل همسرش در پلیس آگاهی مأموران به بازجویی‌های فنی از قاتل ادامه دادند و در نهایت وی به قتل همسرش نیز اعتراف کرد و گفت: "چون همسرم به روابط غیراخلاقی من با مقتول پی‌برده بود و او را همواره مانعی بر سر راهم می‌دیدم با خوراندن قرص برنج وی را مسموم و به قتل رساندم و با صحنه سازی وانمود کردم که او خودکشی کرده است".
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراجعات حضوری و تماس‌های مکرر مردمی با سامانه 197 برای تقدیر از سرعت عمل و اهتمام جدی پلیس در شناسایی و دستگیری این مرد شیطان Evil صفت تصریح کرد: امنیت و آرامش روانی شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی می کند.
غلامزاده از دستگیری 6 سارق با 11 فقره سرقت در استان خبر داد و دادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و منزل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، سامان و بروجن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 6 سارق را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 11 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و منزل اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 250076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟