به گزارش رکنا، اوایل آذرماه امسال ماجرای یک کیف قاپی به ماموران کلانتری 134 شهرک قدس گزارش شد، تحقیقات ابتدایی نشان می داد  یک زن جوان در ساعات پایانی روز زمانی که از محل کار خود در خیابان مهستان خارج شده بود به  محاصره 3 سرنشین  خودروی پژو 405  می افتد و مردان کثیف با پیاده شدن از خودرو با حمله وحشت آوری  کوله پشتی زن جوان که حاوی مدارک و 450 هزار تومان پول بود قاپیده و سوار بر خودرویشان پا به فرار می گذارند.

در صحنه این سرقت خیابانی زن جوان که وحشت زده بود توانست  شماره پلاک خودرو مهاجمان را یادداشت کند.

وقتی پرونده این زورگیری روی میز  بازپرس شاهنگیان ازشعبه 14 دادسرای ناحیه دو تهران قرار گرفت  با دستور قضایی تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران وارد عمل شدند تا مردان کثیف را به دام اندازند.
پس از تجسس ها ی اطلاعاتی   صاحب خودرو دستگیر شد و با ادعای بی گناهی گفت که ماشین را به زنی فروخته است و قولنامه دارد اما از آن روز به بعد هرچه به برادر خریدار اصرار کرده برای فک پلمپ اقدام کنند وی شانه خالی کرده است.

با این سرنخ ها کارآگاهان خیلی سریع زن جوان را شناسایی کردند و از وی توانستند یا ردیابی برادرش به نام امین دست بزنند.
کارآگاهان فاش کردند امین بارها به خاطر  آدم ربایی، سرقت Stealing و روابط نامشروع به زندان افتاده است.
امین که اصرار به بی گناهی داشت برای اینکه وانمود کند پرونده آدم ربایی اش نیز تبهکارانه نبود ادعا کرد  در سال 90 به همراه یکی از دوستانش، دوست دختر وی را ربوده و به خانه ای برده اند و توسط ماموران قانون Law دستگیر شده اند.
امین در اظهارات خود در خصوص خودرویی که با آن سرقت انجام شده است اظهار داشته که این خودرو در اغلب مواقع در دست رحیم، شوهر خواهرش بوده و وی با آن مسافرکشی می کرد.
در این مرحله کارآگاهان از خواهر  امین بازجویی کردند و شنیدند از مدت ها پیش از رحیم بی خبر است.

بنابه این گزارش؛در حالیکه رحیم زندگی پنهانی ای دارد امین عنوان کرده می خواهد رضایت زن جوان را بگیرد و قول داده شوهرخواهر فراری و همدستان او را به پلیس تحویل دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟