کلی پول خرجش کردم، وقتی فهمیدم خانم مهندس می خواهد با کسی دیگر ازدواج کند، کنترلم را از دست دادم و ...

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از سناریوی تهدید به مرگ و پاشیدن مایع ضدعفونی روی صورتش از سوی خواستگار سمج پرده برداشت.

خانم مهندس به بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران گفت: چندی پیش با مردی در تلگرام آشنا شدم و پس از مدتی مرد وقتی ماجرای خواستگاری مطرح شد با هم قرار ملاقاتی گذاشتیم.

وقتی سر قرار حاضر شدم تازه متوجه 15 سال اختلاف سنم شد و این در حالی بود که مرد میانسال شغل مناسبی نداشت و با توجه به این شرایط جواب منفی به خواستگاری اش دادم.

زن جوان ادامه داد: وقتی میلاد در برابر جواب منفی قرار گرفت از همان موقع تهدیدهایش شروع شد و 2 بار وقتی قصد رفتن به محل کارم را داشتم میلاد روی من مایع ریخت که باعث سوختگی 2 درصدی بدنم شد و پس از آن میلاد مرا تهدید به مرگ کرده است تا به اجبار جواب مثبت به خواسته اش بدهم.

مرجان ادامه داد: 2 ماه است که به خاطر تهدیدهای میلاد با آژانس به محل کارم می روم و آرامش زندگی ام به هم ریخته است.

در این مرحله تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این تهدیدها وارد عمل شدند وخیلی زود ماموران با اقدامات فنی و پلیسی میلاد را دستگیر کردند.

میلاد وقتی در برابر اتهام تهدید به مرگ و ریختن مایع ضدعفونی قرار گرفت شوکه شد و گفت: من از وقتی با زن جوان روبرو شدم به او علاقه پیدا کردم و تصمیم به ازدواج گرفتم.

وی افزود: در این مدت که با زن جوان در ارتباط بودم پول زیادی به او قرض دادم و هزینه های زیادی در دوستی مان کردیم تا اینکه فهمیدم او قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند.

وی در ادعاهایش گفت: دختر جوان این سناریو را مطرح کرده تا من به زندان Prison بیفتم تا به راحتی با مرد دیگر ازدواج کند و همه این داستانسرایی ها به دروغ است.

بنا به این گزارش، خواستگار سمج برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی تهران قرار دارد تا راز این 2 داستانسرایی عجیب فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟