علی بیرانوند  دادستان حمیدیه گفت: اجساد دو نوجوان اهوازی روز سه‌شنبه(14 دی ماه) در پارک جنگلی گمبوعه کشف شد و قاتل The Murderer این دو نوجوان 12 و 13 ساله، کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل Murder دستگیر شد.

وی افزود: متهم به قتل فردی 25 ساله و اهل اهواز بود که در بازجویی‌های انجام شده، به قتل این دو نوجوان اعتراف کرد و سلاح قاتل نیز که کلت کمری بود، کشف شده است.

دادستان حمیدیه تصریح کرد:‌ هم اکنون در مرحله بازجویی‌های تخصصی از قاتل این دو نوجوان هستیم و صحنه قتل نیز به زودی بازسازی خواهد شد.

بیرانوند عنوان کرد:‌ اجساد 2 مقتول جهت انجام بررسی‌های لازم در اختیار پزشک قانونی است و پزشکی قانونی هنوز گزارش خود را اعلام نکرده است و انگیزه قاتل باید مورد بررسی‌های بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان این‌که نمی‌توانیم انگیزه قتل را رسانه‌ای کنیم، تاکید کرد: قاتل فردی 25 ساله است، در حالی که 2 مقتول دو نوجوان 12 و 13 ساله هستند. خانواده‌ها و والدین باید به رده سنی دوستان فرزندان خود توجه کنند تا افرادی که فقط در رده سنی فرزاندشان هستند با آنها ارتباط دوستی برقرار کنند و در غیر این صورت باید بدانند که قطعا در ارتباط‌های دوستی که افراد اختلاف سنی زیادی دارند، حتما فرد کوچکتر دچار آسیب‌های جسمی و اجتماعی خواهد شد و جنایت Crime اخیر نیز یک نمونه از همین موضوع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟