انگشتان دانش آموز دختر در مدرسه قطع شد+ عکس

به گزارش رکنا، چند روز قبل انگشتان دست چپ محدثه مهر مهری یکی از دانش‌آموزان پایه نهم مدرسه حیات قاسم‌آباد همدان، در بین لولای در کلاس گیر می‌کند و این دختر ۱۴ ساله بر اثر این حادثه Incident دو انگشت دست خود را از دست می‌هد.
مادر محدثه مهر مهری در خصوص این حادثه تلخ گفت: دخترم زنگ تفریح قصد برگشت به کلاس می‌کند که ناگهان در کلاس بسته می‌شود و دست چپش در بین لولای در می‌ماند و انگشتان او قطع می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیر مدرسه بعد از حادثه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پزشکی و پدر محدثه تماس می‌گیرد، بیان کرد: پدر محدثه از محل کار خیلی زودتر از اورژانس به مدرسه می‌رسد.
مادر محدثه ادامه داد: پس از رساندن دخترم به بیمارستان (بعثت) همدان متوجه شدند که انگشت دخترم قطع شده و پدر محدثه را برای آوردن انگشت به مدرسه فرستادند.
وی با اشاره به اینکه مدیر مدرسه به علت خونریزی زیاد دست دخترم متوجه قطع شدن انگشتان وی نشده بود و انگشت را با خود به بیمارستان نیاوردند، افزود: دست دخترم به شدت خونریزی داشت و بسیار درد می‌کشید و کارکنان بیمارستان هیچ کاری برای او انجام نمی‌دادند و گفتند که کاری از ما بر نمی‌آید و با اورژانس دخترم را به تهران بردیم.
مادر محدثه مهر مهری بیان کرد: یکی از انگشتان دخترم را در تهران پیوند زدند و انگشت دیگرش به دلیل اینکه دیر رسیدگی شده بود سلول‌هایش مرده بود و پیوند نشد.
وی گفت: انگشتی که پیوند زده شده است نیز کارایی خود را از دست داده و علاوه بر آن چهار انگشت دخترم شکسته شده و باید منتظر باشیم که پس از بهبود زخم شکستگی را درمان کنند.
مادر محدثه با بیان این مطلب که وضع روحی محدثه بسیار نامطلوب است و در شوک بسر می‌برد، عنوان کرد: اگر در همدان انگشت دخترم بخیه زده می‌شد شاید انگشتانش از کار نمی‌افتاد و امیدی بود.
وی گفت: ما زیر پوشش بیمه نیستیم و بیمه مدرسه هم فقط در صورت ازکارافتادگی انگشتان دخترم حاضر به پرداخت دیه است و باید شش ماه صبر کنیم تا درمان کامل شود تا نتیجه مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟