ناگفته های ملوان تبهکار از شب های آبادان+فیلم  گفتگو و عکس متهم
حجم ویدیو: 35.07M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22

به گزارش رکنا، چندی پیش سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران کلانتری 18 آبادان وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست پی بردند که سارق حرفه ای شبانه با شیوه خم کردن در خودروها به سراغ پراید های مدل بالا رفته و اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو و زاپاس ها کرده است.

ماموران در گام نخست تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده و با بررسی دوربین های مداربسته مشاهده کردند مرد جوانی سوار بر خودروی پراید نقره ای رنگ پای در محل سرقت گذاشته و در مدت زمان کمتر از یک دقیقه نقشه دزدی theft اش را به اجرا رسانده است.

در این مرحله ماموران موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی دزد The Thief حرفه ای شدند و مشخص شد که صاحب خودرو زن جوانی در منطقه نهر عبود اروند کنار است.

ماموران در تحقیقات بعدی پی بردند که خودروی زن جواون در اختیار شوهرش است که در این مرحله ماموران در اقدامی غافلگیرانه این مرد 32 ساله را سحرگاه سه شنبه 7 دی ماه در حالیکه سرگرم کشیدن مواد بود در خانه اش دستگیر کردند و در بررسی از مخفیگاه حکیم وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

حکیم 32 ساله به ماموران گفت: نخستین بار 10 سال پیش بود که به خاطر سرقت احشام دستگیر شدم و پس از آن به پدرم قول دادم تا دیگر خلاف نکنم و پس از آن ازدواج کردم و صاحب 3 فرزند شدم و ملوان لنج تجاری بودم تا اینکه از یک ماه پیش به مواد مخدر Drugs شیشه اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: از 10 روز قبل صبح تا شب سرگرم مواد کشیدن بودم و دیگر سرکار نمی رفتم و از همان روز برای تامین هزینه زندگی ام شروع به سرقت کردم.

سارق شیشه ای ادامه داد: فیلم سرقت به شیوه خم کردن درهای خودروها را داخل گوشی موبایل یکی از دوستانم دیدم و همین باعث شد تا به این شیوه سرقتهایم را شروع کنم.

وی افزود: فقط از خودروهای مدل 95 سرقت می کردم چون در خودروهایشان راحت تر خم می شود و به خاطر نو بودن وسایل سرقتی، آنها را راحتر و با قیمت مناسب تری می فروختم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اعترافات حکیم به 15 سرقت دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

حجم فایل صوتی: 3.72M | مدت زمان فایل صوتی: 00:04:04
کدخبر: 235725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟