کثیف ترین اعتراف یک مجرم /  التماس زنان و دختران را هنگام آزار و اذیت شان دوست داشتم+عکس

این پرونده از زمانیکه کلید زده شد که نخستین روز مرداد ماه زن جوانی که در دام این 2 جوان شیطان صفت گرفتار شده بود با مراجعه به پلیس راز این تراژدی سیاه را فاش کرد.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 2 جوان سوار بر پراید شیشه دودی به بهانه مسافر زن جوان را سوار بر خودرویشان کرده و با تهدید سناریوی حیوانی شان را به اجرا رسانده اند که در این مرحله مشخص شد طعمه این 2 جوان با تیزهوشی و به بهانه دوستی شماره تلفن نفر راننده خودروی پراید را گرفته است.
در ادامه ماموران با آموزش های لازم به دختر جوان تماس تلفنی را با جوان شیطان صفت برقرار کرده و زمانیکه وی برای ملاقات دختر جوان به محل قرار می آید از سوی ماموران دستگیر شد.
با دستگیری این جوان شیطان صفت و افشاگری از اقدام تلخ شان بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی دستور داد تا ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دیگر همدست این جوان آزارگر وارد عمل شوند.
کارآگاهان در نخستین مرحله تحقیق ماموران با پیدا کردن انگشتر زنانه در رابه شیطان پی بردند زن جوان دیگری هدف شیطانی این 2 جوان قرار گرفته است و با مراجعه این زن به دادسرای امور جنایی راز دیگر این باند فاش شد.
بدین ترتیب کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده موفق شدند روز 10 مرداد دومین عضو این باند را که شاهرخ نام دارد در عملیات پلیسی دستگیر کنند.
رییس باند که 22 سال دارد پس از دستگیری همدستش روز دوشنبه 11 مرداد ماه در جلسه بازپرسی به خبرنگار رکنا گفت: 20 روز پیش بود که سوار بر خودرویم با دوستم برای پرسه زنی به خیابان زدیم و حوالی میدان آزادی بود که با زن جوان در کنار خیابان روبرو شدیم و وسوسه شدم تا او را سوار بر خودرویم کنم.
من به عنوان دوستی زن جوان را سوار بر خودرویم کردم اما وی ادعا کرده که من مسافرکش هستم و شاید هم درست گفته باشد من به خاطر بلند بودن صدای موزیک متوجه حرفش نشدم.
وی افزود: ابتدا مسیر را تغییر دادم که زن جوان اعتراض کرد و همان موقعه بود که دوستم از صندلی عقب به جلو آمد.
زن جوان ترسیده بود و ابتدا 50 هزار تومان پول نقد و انگشترهایش را در اختیارمان گذاشت تا کاری به او نداشته باشیم اما برای ما پول مهم نبود، زن جوان وقتی متوجه نیت ما شد شروع به التماس کرد اما این کار به جای اینکه مرا از اقدام کارمان منصرف کند بیشتر تحریک می کرد.
این جوان شیطان صفت افزود: عاشق هیجان هستم و به خاطر همین با خودروهای دیگر در بزرگراه ها کورس می انداختم و عاشق این بودم که کسی التماسم بکند.
گفتم که تا سوار شده ومتوجه نیت ما می شدند جا می زدند و التماس می کردند که رهایشان کنیم حتی یکی از آنها انگشترهای طلایش را از دستش بیرون آورد و روی داشبورد گذاشت و التماس کرد که کنار خیابان توقف کنیم تا پیاده شود اما وقتی صحبت کردیم و به توافق رسیدیم دیگر با رضایت همراهمان آمد.
وی افزود: پس از پیاده کردن زن جوان با 50 هزار تومان به پیتزا فروشی رفتیم و شام خوردیم و پس از 5 روز دوباره تصمیم به این کار گرفتیم.
راننده ارابه شیطان گفت:دومین نفر در منطقه شادمان بود که سوار بر خودرویمان شد و فکر کنم به خاطر دودی بودن شیشه خودرویم در مرحله اول متوجه حضور دوستم نشد چون وقتی شاهرخ برای اجرای نقشه زن جوان را تهدید کرد با دیدنش شوکه شد شروع به اعتراض کرد اما سپس مجبور به تسلیم شدن شد در هیچ یک از تهدیدهایمان از چاقو استفاده نکردیم و فقط آنها را تهدید می کردیم.
بنا به این گزارش، این 2 متهم شیطان صفت برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند و بازپرس پرونده با احتمال اینکه طعمه های دیگری در دام این باند 2 نفره گرفتار شده اند خواست تا کسانیکه به این شیوه و شگرد هدف اقدام شیطانی این افراد قرار گرفته اند به شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 یا اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.





اخبار زیر را از دست ندهید:
خودرویی که میهمان ناخوانده یک خانه شد+عکس

آزار و اذیت وحشیانه پدر و پسر به دختر دانشجو +عکس

اقدام زشت دوست مهربان خانوادگی با کودک21 ماهه+عکس

شناسایی نشدن قاتل مرد کرمانشاهی در تهران/این معمای 12 ساله حل نشد

از شوهرم خواستم مرا رها کند تا با دوستش ارتباط داشته باشم / کمال زیر پایم نشست و حالا...




اخباری که شاید از دست بدهید:

دوست صمیمی ام از شوهرم باردار شد / پارتی را لو دادم شوهرم 6 ماه زندانی رفت

اقدام زشت زن بیوه با تازه داماد ساعتی پس از شب عروسی

آزار و اذیت عروس جوان توسط فروشنده سوپرمارکت / زن خود را دار زد اما...

کدخبر: 233172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟