قرار عاشقانه زن پس از آزار و اذیت شدن توسط دو جوان در جاده خلوت

صبح جمعه نخستین روز مرداد ماه امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس از ماجرای گرفتار شدن در دام 2 جوان آزارگر پرده برداشت و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو برای دستگیری این مردان شیطانی وارد عمل شدند.
زن جوان که مونا نام دارد در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: ساعت 8 عصر پنج شنبه 31 تیرماه در کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم که پرایدی با شیشه های دودی جلوی پایم توقف کرد و راننده خودرو جوان 30 ساله لاغر اندامی بود و چون برای رفتن به خانه عجله داشتم سوار بر خودروی مرد جوان که با خودرویش مسافرکشی می کرد شدم.
وی افزود: در مسیر بودیم که ناگهان راننده جوان مسیرش را تغییر داد و زمانیکه به وی اعتراض کردم دیدم جوان دیگری که در صندلی عقب دراز کشیده بود و من متوجه حضورش در خودرو نبودم با چاقویی در دست مرا تهدید به مرگ کرد و خواست تا آرام باشم.
2 جوان مرا با تهدید من را به محلی خلوت برده و به من تجاوز کردند سپس قصد داشتند مرا در همان بیابان ترسناک رها کنند که با التماس هایم توانستم آنها را راضی کنم تا مرا تا به در خانه برسانند و در مسیر برای اینکه آنها را به دام بیندازم نقشه ای را طراحی کردم.
مونا گفت: به بهانه اینکه به یکی از آنها علاقه پیدا کرده ام با چرب زبانی موفق شدم شماره موبایل راننده را به دست آورم تا با هم قرار ملاقات بگذاریم.
در این مرحله زن جوان با آموزش های ماموران پلیس با راننده پراید که مصطفی نام دارد تماس گرفت و توانست او را برای ملاقات به محل قرار بکشاند.
مصطفی که احتمال می داد تله ای برایش طراحی شده در چند بار تماس محل قرار ملاقات با طعمه اش را تغییر داد و زمانیکه در آخرین محلی که با مونا گذاشته بود حضور یافت در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شد.
مصطفی در تحقیقات ابتدایی پیش روی بازپرس مرشدلو در شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت و ادعا کرد که با رضایت خود مونا این رابطه صورت گرفته و هیچ اجبار و آدم ربایی ای در کار نبوده است.
وی افزود: افرادی که سوار بر خودرویم می شدند با رضایت خودشان تن به این کار می دادند و هیچ زور و تهدیدی در کار نبوده است.
در ادامه ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به بررسی خودروی مرد شیطان صفت پرداخته و موفق شدند انگشتر زنانه ای را در خودرو پیدا کنند که در تحقیقات از مونا مشخص شد که در زمان تجاوز انگشتری همراهش نبوده و احتمالا متعلق به زن دیگری است.
کارآگاهان با توجه به اینکه طعمه های دیگری در دام این مردان شیطانی گرفتار شده باشند تحقیقات پلیسی خود را آغاز کرده و خیلی زود مشخص شد که دختر جوانی با مراجعه به شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 ازماجرای گرفتار شدن در دام 2آزارگر پراید شیشه دودی پرده برداشته است.
همین کافی بود تا دختر جوان پیش روی راننده پراید قرار گیرد و پس از شناسایی مصطفی، مشخص شد که انگشتر طلا نیز متعلق به این دختر است.
بنا به این گزارش، در حالیکه تجسس ها برای دستگیری دیگر همدست این مرد آزارگر ادامه دارد باز پرس مرشدلو دستور داد تا زنان و دخترانی به این شیوه و شگرد در دام مردان شیطان صفت گرفتار شده اند برای اعلام شکایت و شناسایی آنان به دادسرای امور جنایی تهران یا اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



اخبار زیر را از دست ندهید:
گردن زدن وحشیانه دو مرد در پارک کودکان به دست داعش+ تصاویر

دستگیری زن و شوهر به خاطر اوردوز کودک 18 ماهه شان +عکس

نوزاد 7 روزه در گوشه درمانگاه رها شد / این دختر را می شناسید او سراغ مادرش را می گیرد+عکس

انفجار انتحاری یک کامیون در کنار هتل اتباع خارجی در کابل/ یورش افراد مسلح به داخل هتل+عکس

سرقت ساختگی ازبانک برای بازگشت به زندان+عکس

تولد یک آرتیست تمام عیار + عکس





اخبار زیر را از دست ندهید:
فرار دختربچه تهرانی بخاطر دیدن صحنه باورنکردنی از مادر برهنه در خانه

وقتی زن خانه رسید، معشوقه شوهرش برهنه از پنجره فرار کرد / دوربین های موبایل فرار برهنه این زن را شکار کردند

رابطه چندش آور زن شوهر دار با مرد متاهل+عک

کدخبر: 233113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟