سردار کامرانی صالح  رییس پلیس استان البرزگفت: با شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری از تعدادی از کارکنان یکی از بیمارستان های کرج موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: مفاد پرونده حاکی از آن بود که یکی از کارکنان خانم این بیمارستان مبالغی را به عنوان صندوق وام داخلی به صورت ماهیانه از کارکنان و پرستاران زن جمع آوری می کرد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات از شاکیان مشخص شد که کارکنان هر ماه مبالغی را به صورت نقدی یا واریز وجه به حساب این زن منتقل می کردند که پس از گذشت یکسال متهم با جمع کردن مبلغ دو میلیارد ریال از محل کارش متواری می شود و هیچ خبری از وی در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی مشخص می شود که نامبرده در یکی از شهرهای شمالی کشور تردد دارد.

رییس پلیس استان البرز ادامه داد: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و پس از انجام هماهنگی های لازم و تکمیل تحقیقات و کسب اطلاعات کامل درخصوص محل اختفای متهم در یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه مرد جوانی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات و بازجویی ها متهم به صراحت اعتراف کرد که از کارمندان بیمارستان مبلغ دو میلیارد ریال تحت عنوان صندوق قرض الحسنه جمع آوری و پس از آن از محل کارش متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه مشخص شد که نامبرده با آن مبالغ یک باب منزل مسکونی و یک اتومبیل خریده و با همدستی مرد جوان هر دو رابه نام او کرده است.

سردار کامرانی صالح گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مقام قضایی و راهی زندان شدند.

 

کدخبر: 231320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟