باقر می خواست تن به خواسته شوم او و دوستش بدهم / دختر 14 ساله در مسیر مدرسه ربوده شده بود

این حادثه زمستان سال 93 رخ داد و پسران متجاوز پس از دستگیری هرکدام بخاطر آدم ربایی و رابطه نامشروع به 7 سال زندان و99 ضربه شلاق محکوم شدند.

این حکم پس از بررسی های قضایی و پزشکی جنایی در دادگاه تجدید نظر مهر تایید خورد و قابل اجرا شناخته شد.

دختر دانش آموز در در خلوتی صبح به سمت مدرسه می رفت که دوجوان موتورسوار به او نزدیک شدند و با توجه به جثه کوچکش وی را با زور بین خودشان گذاشته و با سرعت به حرکت در آمدند.

این دخترربایی را هیچ کس ندید تا اینکه هنوز ظهر نشده بود که زنی با دخترش به نام نادره به اداره پلیس رفته و ادعایی عجیب را مطرح کرد.

دختر دانش آموز گفت:دو موتور سوار که بچه محلمان هستند من را ربودند و به خانه ای در همان منطقه بردند آنها من را کامل می شناختند و وقتی گفتم پدرم پشت سرم بود و حتما مارا دیده است خندیدند و گفتند می دانند پدرم برای کار به تهران رفته است و هرچند وقت یکبار به شهرمان برمی گردد.

وی افزود: باقر می گفت صدایم در بیاید من را خواهند کشت و می خواست تن به خواسته آنها که تجاوز بود بدهم خیلی التماس کردم اما آنها نپذیرفتند تا اینکه به سمتم حمله کردند در بین کش و قوس بودم که ناگهان خواستم اجازه بدهند به توالت بروم چونکه بیمارم سریع پذیرفتند وقتی من را داخل بردند دیدم که سرویس بهداشتی نزدیک در خروجی بود باقر با من تا جلوی در توالت آمد داخل که رفتم از باقر خواستم کیفم را بیاورد تا دارویم را بردارم سایه اش را دیدم که به سمت داخل خانه حرکت کرد سریع بیرون دویدم و با باز کردن در خانه که قفل نبود خودم را بیرون از ساختمان رسانده و به داخل بقالی رفتم و از آنجا به مادرم زنگ زدم دیدم که باقر و دوستش در خیابان دنبال من هستند اما مرد بقال که به من پناه داد تا اینکه مادرم سررسید و الان اینجاییم.

با این ادعاها و با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در حالیکه کیف مدرسه نادره در خانه پدری باقر پیدا شده بود هیچ اثری از آنها به دست نیامد و یک ماه بعد باقر و دوستش به نام حجت به دام افتادند.

باقر پذیرفت که با آگاهی از مسیر حرکت نادره و اینکه پدرش بخاطر کار در تهران او را همراهی نمی کند نقشه ربودن این دختر و تجاوز به او را کشیده بود و می خواستند پس از تجاوز با فیلمبرداری از وی مدام او را اذیت و آزار کنند.

این دو دختر ربا پس از صدور کیفر خواست در دادگاه محاکمه شدند و به تحمل 7 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شدند.

بنابه این گزارش،با اعتراض باقر و حجت به حکم خود این پرونده در دادگاه تجدید نظر تحت رسیدگی قرار گرفت و قابل اجرا شناخته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این خبر ها را از دست ندهید:

 

زن عرب 3 سال با خدمتکار زن هم خوابی می کرد

مرد عرب برهنه بالای سرم بود / این مرد بدون لباس از خانه زن جوان فرار کرد

داماد پس از حجله چهره بدون آرایش عروس را دید و طلاقش داد+عکس عروس قبل و بعد از آرایش

13 ساله بودم که زن همسایه مرا به زیر زمین برد و...

پرونده محرمانه ای که یک متهم چرب زبان دارد + عکس

راز شوم فرار یک مرد بدون لباس از خانه زن تنها در نیمه شب

باقر می خواست تن به خواسته شوم او و دوستش بدهم / دختر 14 ساله در مسیر مدرسه ربوده شده بود

کار وحشیانه و زشت با مادر و دختر در مقابل چشم یکدیگر روی تخت خواب + عکس

مرگ وحشتناک زن جوان زیر چرخ های کامیون + فیلم و عکس

آزار واذیت وحشیانه دختر 14 ساله توسط صاحب کافی‌شاپ

تنبیه بدنی شدید دانش‌آموزی روستایی توسط معلم اش + عکس

مردی همسر و خواهرزنش را دراختیار مردان کثیف قرار می داد

بازی مرگبار پدر و پسر در سوپر مارکت +فیلم

 

 

 

 

کدخبر: 226875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟