کاهش 50درصدی آمار جانباختگان تصادفات برون شهری در اسفراین

به گزارش رکنا از خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این خود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور و تعامل مثبت شهروندان با آنان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در ۶ ماه گذشته تاکنون ۱۹۴کیلو و۱۲۵ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است اظهار کرد:

در طول این مدت ۲۰۱ طرح عملیاتی در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر را داشته ایم که در این رابطه ۱۹۲ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادین متجاهر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: تشدید گشت های خودروی، طرح تشدید شناسایی فروشندگان وعرضه کنندگان موادمخدر و نیز همراهی خوب مردم از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات موادمخدر در این شهرستان بوده است.

سرهنگ یگانه پور اقدامات پلیس این شهرستان در پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف را تصریح کرد و گفت: در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری شاهد رشد ۶۱ درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم که دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۱۱ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: طی شش ماه گذشته ۲۸۸ سارق حرفه ای در اسفراین شناسایی و دستگیر شده اند که در این زمینه رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین یادآورشد: مبارزه با موادمخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید حاصل شود و در این خصوص نقش رسانه ها بی بدیل و حائز اهمیت است.

 

کدخبر: 728395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟