پایان پرسه‌زنی سارقان خودرو در توس

مردم را کلافه کرده بودند؛ روزی نبود که شکایتی از این شیادان به پلیس اعلام نشود. متهمان فقط اموال مردم را به یغما نمی‌بردند، بلکه با هر سرقت، بذر ناامنی را در جان شهروندان می‌کاشتند. با اضافه‌شدن شکایت‌ها، طرح شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار مأموران کلانتری معراج قرار گرفت.

به گزارش رکنا، مأموران کلانتری معراج با دستور سرهنگ حسین دهقانپور، رئیس پلیس مشهد، تحقیقات همه‌جانبه‌ای را برای شناسایی متهمان آغاز کردند. بررسی نقاطی که منجر به سرقت از خودروها شده بود، توانست نقشه جغرافیایی از محدوده سرقت پیش‌روی مأموران قرار دهد. در ادامه یکی از گروه‌های گشت کلانتری چهل‌وسوم مشهد درحال گشت‌زنی هدفمند در محدوده جغرافیایی به‌دست‌آمده، به 2مرد جوان که در اطراف یک دستگاه سواری پراید درحال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شد.

اما آن‌ها با مشاهده خودرو پلیس پیش از هر اقدامی از محل متواری شدند. اقدام مشکوک این افراد منجر به واکنش سریع پلیس شد و در کمترین زمان ممکن این افراد دستگیر شدند. پرس‌وجو از این افراد باعث تناقض‌گویی آن‌ها شد، موضوعی که مأموران را وادار کرد آن‌ها را برای بررسی‌های بیشتر به کلانتری منتقل کنند.

متهمان در بازجویی‌ها نتوانستند مقاومت کنند و به سرقت محتویات 4دستگاه خودرو و فروش این قطعات در روزبازارها به مال‌خران اعتراف کردند. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مال‌خران و همچنین سایر سرقت‌های این افراد ادامه دارد.

کدخبر: 704212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟