انسداد در محور جاده ایلام _ صالح آباد تا محدوده دوراهی قدیم و جدید

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: جاده ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به دلیل انجام عملیات عمرانی به مدت یک هفته از روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه الی ۱۲ شهریور ۹۹ مسدود می‌شود.

سرهنگ همتی زاده اظهار کرد: مسیر مذکور از روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه ۹۹، ساعت ۱۵عصر تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۹ به مدت یک هفته مسدود شده و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید از مسیر جایگزین فرعی ایلام _ سرطاف_ ماربره_ صالح آباد تردد نمایند.

انسداد در محور جاده ایلام

او با بیان اینکه مسیر جایگزین کوهستانی و پرپیچ و خم بوده، افزود:رانندگانی که قصد تردد در این مسیر‌ها را دارند باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار داده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان عنوان کرد: از پیمانکاران مربوطه انتظار داریم با توجه به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و همچنین حجم ترافیک در این مسیر هرچه سریعتر نسبت به انجام عملیات عمرانی و بازگشایی مسیر اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟