توقیف پژو  هنجارشکن در ایلام / 3 ماه توقیف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار داشت: درپی گزارش‌های مردمی دریکی از محلات شهر ایلام مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های شبانه یک دستگاه سواری پژو و انجام حرکات مخاطره آمیز، بلافاصله توقیف این وسیله نقلیه متخلف در دستور کار مامورن پلیس راهور قرار گرفت.

او افزود: بافعال شدن چند تیم در محدوده گزارش شده، راننده متخلف درحین ارتکاب تخلفات حادثه ساز و پرخطر شناسائی و توسط مامورن متوقف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این راننده هنجارشکن با انجام حرکات نمایشی و تولید صدای ناهنجار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محلات ایلام شده بود.

توقیف 3 ماه پژو هنجارشکن در ایلام

رئیس پلیس راهور استان در ادامه با اشاره به اینکه گزارش کاملی از تخلفات ارتکابی این راننده متخلف به جانشین دادستان اعلام شده است، افزود: به منظور حفظ حقوق عامه، دستور ۳ ماه توقیف این خودرو در پارکینگ صادر شد.

سرهنگ کهزادی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت روانی مردم خط قرمز پلیس است و کسانی با ارتکاب حرکات مخاطره آمیز آرامش مردم راه بهم بزنند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 587881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟