کشف 10 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شرق تهران

به گزارش رکنا، " مهدی تاجیک " اظهار داشت : در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با واحدهای عرضه کالاهای غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته، ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از وجود یک کارگاه دپو لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد لیبل بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در حوالی حکیمیه مطلع شدند .

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مردی با جمع آوری لوازم بهداشتی و آرایشی تاریخ گذشته با بروز رسانی تاریخ، این کالاها را به بازار مصرف عرضه می کند، افزود : نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی اخذ شد.

کشف  لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته درشرق تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 150هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف که بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن 10میلیارد ریال برآورد و مالک این کارگاه نیز دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه با دستور قضائی پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟