اهدای خون کارکنان ناجا در فارس+ عکس

اهدای خون در ناجا

به گزارش رکنا ، سردار "رهام بخش حبیبی" هنگام اهدای خون گفت: برخی از روزها و تاریخ ها مانند روز انتقال خون بهانه ای است تا انسان از کسانی که در آن روز اثر گذار هستند یاد کند و برای انجام دادن کار خیر پیشقدم باشد.

اهدای خون در بین کارکنان ناجا

وی ادامه داد: امروز به عنوان روز انتقال خون که با روز عرفه همزمان شده است، فرصت بسیار مناسبی است تا همه آحاد جامعه به افرادی که بیمار هستند از طریق اهداء خون کمک و یاری رسانند.

اهدای خون در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: اهداء خون، اهداء زندگی است که جان بیمار را نجات می دهد و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه به تامین سلامت عمومی کمک می کند.

اهدای خون ناجا

وی تأکید کرد: همانگونه که بسیاری از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در راه نظم و امنیت جامعه از جان خود گذشتند، اهداء خون نیز جلوه ای دیگر از جان نثاری در جامعه است که کارکنان ناجا در این راه همواره پیشقدم هستند.

ناجا اهدای خون

سردار حبیبی در پایان با بیان اینکه امیدواریم همه افراد جامعه همواره در این کار خیر و خداپسندانه شرکت نمایند تا فشار روحی بر روی بیماران کمتر شود، از کارکنان انتقال خون سیار که جهت انجام این اقدام خیرخواهانه به ستاد انتظامی استان فارس آمده بودند، تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟