کشف 25 تن سم و کود کشاورزی قاچاق در پیشوا

به گزارش رکنا، سردار "کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی پیشوا در حال کنترل و سرکشی انبارهای حوزه استحفاظی، موفق به کشف یک انبار نگهداری سموم و کود کشاورزی قاچاق با برندهای خارجی شدند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همراهی نماینده تعزیرات حکومتی از انبار محل دپو و نگهداری انواع سموم و کود کشاورزی بازدید کردند و در بازرسی از آن، ۷ هزار و ۴۲۷ قلم معادل ۲۵ تن سم و کود کشاورزی قاچاق با برندهای خارجی کشف کردند.

کشف 20 میلیارد ریال کالا قاچاق در پیشوا

وی با بیان این که بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و اقلام مکشوفه تحویل مدیریت جهاد کشاورزی پیشوا شد.

عزیزی درپایان گفت: پلیس با تمام توان و جدیت با پدیده شوم قاچاق برخورد کرده و از مردم انتظار دارد تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را با استفاده از تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟