کشف 3 میلیاردی کتانی پستی قاچاق در تهران

سرهنگ"نادر مرادی" اظهار داشت: روز گذشته خبری در خصوص ارسال تعدادی بسته پستی قاچاق از یکی از استان های جنوبی کشور به شهر تهران دریافت کردیم و با توجه به اهمیت گزارش دریافتی، موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، وی افزود: در بررسی های تکمیلی، صحت و سقم خبر مورد تأیید مأموران پلیس قرار گرفت و مشخص شد که این بسته های پستی محموله قاچاق بوده که به یکی از ادارات پست شمال غرب پایتخت تحویل داده شده است.

مرادی در ادامه بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی بسته های پستی و دستگیری متهم و یا متهمان احتمالی این پرونده اخذ شد.

کشف 118 جفت کتانی قاچاق در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از کارشناسان و مأموران پلیس اماکن عمومی به محل تحویل بسته های پستی اعزام و در بازرسی از این محل موفق شدند 118 جفت کفش کتانی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد .

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از 3میلیارد ریال می باشد خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟