کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سردار "علی ذوالقدری" در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی قاچاق در انباری در حوالی شور آباد تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

دستگیری یک قاچاقچی در تهران

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انباری و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی صبح امروز تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار 327 دستگاه یخچال فریزر، 289 دستگاه ماشین لباسشویی و 388 دستگاه ماشین ظرفشویی فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 210 میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد : با دستور قضائی، انبار مذکور پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟