بازدید سرزده رئیس سازمان زندان‌ها از زندان سمنان

به گزارش رکنا، محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور سرزده در زندان سمنان، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حاج‌محمدی با حضور در جمع زندانیان گفت: زندان فی‌النفسه فرصتی برای رشد شخصیت و بازسازی اشتباهات گذشته‌است و در این میان مربیان اصلاح و تربیت شمع هدایت در بیراهه ضلالتند.

وی گفت: زندان یک فرصت است که می‌توان با اراده قوی بهترین مسیر را برای ادامه زندگی انتخاب کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به آیه شانزدهم سوره حدید عنوان کرد: خداوند با بیان اینکه آیات وقت آن نرسیده‌است که دل‌های مؤمنان خاشع شود، فرصت بازگشت را برای همه ما در هر برهه از زندگی مهیا کرده‌است و نباید این فرصت‌ها را به غفلت بگذرانیم.

حاج‌محمدی خاطرنشان کرد: نظام قضایی ایران نیز با استفاده از اصول و مبنای دین مبین اسلام عفو و تخفیف مجازات را برای کسانی که متنبه شده و توبه کرده‌اند فراهم کرده‌است.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه ضمن گفت‌وگو با تعدادی از زندانیان در خصوص پیگیری درخواست‌های آنان دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز و بازدید از فعالیت‌ها، با تعدادی از کارکنان نیز گفت‌وگو کرد.

حاج‌محمدی و هیأت همراه ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن مطهر امامزاده یحیی سمنان با حضور در مزار شهید مدافع حرم حسن شاطری به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟