وخامت حال 5 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی

حال 5 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی وخیم است. مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۸۶ مبتلا قطعی کرونا در استان ۱۶ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری هستند و حال ۵ نفر هم وخیم است.

او افزود:در مجموع ۱۹۶ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در صورت وخامت بیماری به بخش ویژه منتقل می‌شوند.

به گزارش رکنا، مهدی زاده با اشاره به اینکه با ادامه روند افزایشی بیماری کرونا در استان، بیمارستان‌ها با کمبود تخت مواجه خواهند شد اظهار کرد: بخش سوم مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند در حال تجهیز است که هفته آینده راه اندازی می‌شود.

محدودیت‌های یک هفته‌ای خراسان جنوبی در صورت تشدید کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با ابراز نگرانی از احتمال تشدید بیماری کرونا در استان گفت: متناسب با شرایط موجود، محدودیت‌هایی جدید را در شهر‌های دارایی وضعیت قرمز و جدید احصا کرده ایم که در صورت تصویب ستاد استانی کرونا، به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

او درباره آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها استان در خصوص ابتلا به کرونا هم گفت: ۷ شهرستان بیرجند، خوسف، سربیشه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پر خطر) شهرستان‌های درمیان و بشرویه در وضعیت نارنجی (پر خطر) و شهرستان‌ها زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟