دستگیری سارقی که با یک استکان چای دوست پولدارش را بیهوش کرد / تهران

به گزارش رکنا، ششم اسفند سال گذشته پرونده‌ای مبنی‌بر سرقت به شیوه بیهوشی با شکایت مردی جوان در کلانتری 101 تجریش تشکیل و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد: حدود سه ماه قبل در پارک نیاوران با شخصی به نام امیر آشنا شدم و این شروع دوستی من و امیر بود. ما چندبار همدیگر را ملاقات و درخصوص موضوعات مختلف، از جمله سرمایه‌گذاری با هم صحبت کردیم تا اینکه امیر روز چهارم اسفند من را به میهمانی در منزلش واقع در محله قیطریه دعوت کرد و قرار بود در آنجا مرا برای سرمایه‌گذاری با شخص دیگری آشنا کند.

شاکی در ادامه گفت: ساعت 8 شب به خانه امیر رفتم و او برایم چای آورد. پس از نوشیدن چای سرم سنگین شد و بیهوش شدم و زمانی که به‌هوش آمدم، متوجه شدم مبلغ چهار هزار دلار وجه نقد و کارت عابربانکم سرقت شده و در پی آن پیامکی حاوی انتقال صد میلیون ریال از حسابم به حساب دیگری برایم ارسال شد.

مخفیگاه متهم شناسایی و متهم دستگیر شد

کارآگاهان در تحقیقات اولیه پی بردند منزلی که شاکی به آن مکان دعوت شده، اجاره‌ای بوده و اکنون تخلیه شده است. در ادامه، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را چند روز پیش با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

امیر در بازجویی‌ها اظهار کرد: هدفم از دوستی با شاکی سرقت نبود تا اینکه به یک مشکل مالی برخوردم و بدهکار شدم. چون می‌دانستم شاکی وضع مالی خوبی دارد، نقشه سرقت از او را کشیدم و با اجاره موقت یک واحد آپارتمان نقشه خود را عملی کردم.

سرهنگ کارآگاه علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرمش، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی صادره روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟