توقیف محموله میلیاردی قاچاق در سمیرم

به گزارش رکنا، سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با هوشمندی و هوشیاری بالای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده خودرو فاقد هرگونه بارنامه و مدارک معتبر گمرکی بوده اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی بازرسی دقیق از خودروی مذکور ۱۰ هزار لامپ ال‌ای دی خودرو و ۲۴۰ عدد پایه نگهدارنده گوشی تلفن همراه خارجی که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد ریال

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ارزش کالا‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ قرقانی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟