توقیف محموله ۱۰۰ میلیاردی پارچه و بلوریجات قاچاق در نطنز

به گزارش رکنا، سردار" مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا طی یک کار ویژه اطلاعاتی و عملیاتی نسبت به انتقال یک محموله بزرگ با استفاده از مسیر این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان در همین راستا در محور مواصلاتی این شهرستان مستقر و به کنترل خودرو‌های عبوری پرداخته و سرانجام موفق شدند ۵ دستگاه تریلر کانتینر دار حامل کالای قاچاق را حین تردد شناسایی و متوقف کنند.

سردار معصوم بیگی، گفت: کارآگاهان پس از متوقف شدن خودرو‌ها با هماهنگی مقام قضائی از آن‌ها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۸ هزار و ۲۶ طاقه پارچه و ۳ هزار و ۴۰۳ کارتن انواع بلوریجات که همگی فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کردند گفت: در این رابطه خودرو‌ها توقیف و کالا‌های قاچاق نیز به اداره اموال تملیکی استان تحویل شدند.

سردار معصوم بیگی همچنین از دستگیری ۵ قاچاقچی کالا و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های تحقق شعار رونق تولید در کشور، جلوگیری از ورود بی رویه و قاچاق کالا‌های خارجی که نمونه‌های آن در داخل تولید می‌شوند است که در این زمینه نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟