آزادراه تهران- شمال  در تعطیلات عید فطر باز است

به گزارش رکنا ، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک)، واقع دراستان تهران، از تاریخ۲۰ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از جاده‌های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت – قزوین خبر می‌دهد؛ همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می‌دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

همچنین در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار۲۹۸ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۹ اوج تردد بین ساعت ۱۸تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟