جزئیاتی از طرح ترافیک خبرنگاری

به گزارش رکنا ، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران به تشریح آخرین خبر‌ها از طرح ترافیک خبرنگاری پرداخت.

عمار سعیدیان فر از احتمال تشکیل کمیته تخصیص سهمیه خبرنگاران برای هفته آینده خبر داد و گفت: کمیته تخصیص هنوز تشکیل نشده است و با توجه به اینکه بررسی مدارک خبرنگاران زمانبر خواهد بود، احتمالا در هفته آینده اولین جلسه را به این منظور برگزار می‌کنیم که بتوانیم این مساله را نهایی کنیم.

تعداد  خبرنگاران ثبت نام کننده در طرح ترافیک

وی به آخرین تعداد ثبت نام خبرنگاران برای گرفتن طرح ترافیک اشاره و تصریح کرد: تا اینجا حدودا ۵ هزار و پانصد نفر از خبرنگاران برای گرفتن طرح ترافیک در سامانه تهران من ثبت نام کرده‌اند.

سعیدیان فر خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی مدارک ارسالی خبرنگاران در سامانه تهران من، اگر تعداد افراد معرفی شده از سوی رسانه‌ها با تعداد افراد ثبت نام شده یکسان باشد و مدارک ارسالی صحیح باشد، که سهمیه تخصیص خواهد یافت، اما اگر تعداد معرفی شده با ظرفیت خبرگزاری همخوانی نداشته باشد، مکاتباتی با آن خبرگزاری انجام می‌شود که این مساله در خبرگزاری‌ها و نشریاتی که تعداد ظرفیتشان از تعداد سهمیه آنان بیشتر باشد، حتما صورت خواهد گرفت تا نسبت به افراد زیرمجموعه خود یک اولویت بندی را انجام دهند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: البته درباره افرادی که از دو یا چند خبرگزاری به ما معرفی شوند، هم باید تعیین تکلیفی صورت گیرد و مکاتباتی در این زمینه صورت می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟