قتل با بند شلوار بلوچی

2دختربچه ٩و ٧ساله درحالی عصر دوشنبه از مدرسه برمی‌گشتند که سر راه مثل همیشه به خانه عمویشان رفتند و نزدیک غروب قبل از اذان مغرب با برداشتن ٢خواهر ١.۵ساله و ۴ساله به خانه‌شان که همان نزدیکی بود، رفتند؛ اما هر چه در زدند، مادر که همیشه این‌موقع خانه بود، در را به روی آن‌ها باز نکرد و از پدرشان نیز خبری نبود.

کودکان به خانه عمو برگشتند و به عمویشان گفتند که کسی در را باز نمی‌کند. مدتی از این اتفاق گذشت؛ اما خبری از پدر این کودکان نشد. عموی بچه‌ها که نگران شده بود، به‌همراه چند نفر دیگر به خانه برادرش مراجعه کرد؛ اما هر چه در زدند، کسی جواب‌گوی آن‌ها نبود.

آن‌ها حسابی نگران شده بودند و یکی از روی در به درون حیاط خانه رفته و در حیاط را باز می‌کند؛ اما وقتی آن‌ها مقابل درِ ورودی خانه می‌رسند، متوجه می‌شوند که در از داخل قفل است و یک قفل کتابی بزرگ نیز از داخل به در خورده است.

آن‌ها کنجکاو از پنجره داخل را نگاه می‌کنند که متوجه می‌شوند برادر این مرد با طناب از سقف آویزان است و تنه‌اش درحال پیچ‌وتاب‌خوردن است. آن‌ها هر کاری می‌کنند، نمی‌توانند در را باز کنند که بلافاصله با آوردن یک دستگاه فرز برقی، قفل کتابی را بریده و وارد خانه می‌شوند.

با ورود به خانه متوجه می‌شوند که همسر برادرش نیز درحالی‌که روی زمین دراز کشیده، به‌همراه همسرش جان باخته‌ است.

با گزارش موضوع به پلیس، ماموران کلانتری رجایی در خیابان حر١٩، دهنوی٣۵ حاضر می‌شوند و با کشف اجساد ساعت٢٠ موضوع را به بازپرس جنایی اعلام می‌کنند. قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به‌همراه کارآگاهان جنایی با حضور در محل، تحقیقات خود را دراین‌خصوص آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که زن جوان درحالی‌که در بستر خوابیده، توسط یک طناب خفه شده و مرد نیز توسط یک رشته طناب که بند شلوارهای بلوچی بود، از چهارچوب اتاق‌خواب آویزان شده است.

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد که ۶ساعت از مرگ زن ٢۵ساله و ٣ساعت از مرگ مرد ٣٠ساله می‌گذرد.

قاضی حسینی با پرس‌و‌جو از اطرافیان متوجه شد که این زوج دخترعمه و پسر‌دایی بوده‌اند و از مدت‌ها قبل با یکدیگر مشکل داشته و عده‌ای نیز مشاجره آن‌ها را هم بارها دیده بودند. این زوج طبق استعلام‌های صورت‌گرفته درزمینه حمل و خرید‌وفروش موادمخدر دارای سابقه کیفری بوده‌اند و مرد جوان نیز خرده‌فروش موادمخدر بوده است. به‌گفته اطرافیان، این مرد کریستال مصرف می‌کرده است. از اطراف این اجساد نیز وسایل استعمال موادمخدر و یک ترازوی دیجیتال توزین موادمخدر نیز کشف

شد.

همچنین مرد جوان به‌علت بروز حادثه‌ای از ناحیه پای چپ دچار مشکل می‌شود که حدود ۵سال پیش به‌علت عفونت، پای او قطع می‌شود و آثار خال‌کوبی روی دست و بازوی او نیز مشاهده می‌شد.

با بررسی‌های قاضی حسینی این فرضیه قوت گرفت که این مرد جوان درپی مشکلاتی که با همسرش داشته، ابتدا او را با طناب یک شلوار بلوچی در خواب خفه کرده و سپس خودش را احتمالا با همان طناب حلق‌آویز کرده است.

به دستور قاضی حسینی، اجساد این زوج جوان برای بررسی‌های بیشتر راهی پزشکی‌قانونی شد و تحقیقات درخصوص چگونگی و علت این جنایت دل‌خراش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سحر قریشی ممنوع الکار است؛ والسلام! +عکس و جزئیات

فیلم مرد مورچه ای؛ ابرقهرمان میکروسکوپی +فیلم و عکس

عکس خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی + واکنش ها

پسری که ازدهان کوسه بیرون کشیده شد+عکس

گزارش پرونده 2 تبهکار بی رحم که اعدام شدند + فیلم و عکس

نقشه کثیف زن برای بی آبرو کردن شوهر / محبوبه دوستانش را به صیغه شوهرش در می آورد

مدیر مدرسه روستایی لاهیجان زن اولش را در چاه فضلاب کشت / این زن 3 روز در چاه زنده بود و التماس می کرد+ عکس قاتل و مقتول

خودکشی پس از قتل عام همسر و فرزندان / پلیس: قاتل هیچ سابقه ای ندارد

 

کدخبر: 225671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟