ماجرای یک زن که در اینستاگرام دنبال ارتباط شوم بود

سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در گفت و گو با خبرنگار خبری سایت پلیس گفت:در پی مراجعه خانمی مبنی بر ایجاد یک صفحه ی جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نام وی پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: شخص ناشناسی با ایجاد یک صفحه ی جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به وسیله عکس های این خانم با افراد زیادی ارتباط برقرار و دنبال کنندگان زیادی را نیز جذب کرده است.

سرهنگ اسماعیلی گفت: از این رو کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم عکس های این خانم را از تلگرام وی برداشت و سپس در حساب کاربری اینستاگرام جعلی بارگزاری و با افراد مختلف به نام شاکی ارتباط شوم برقرار می کرده است.

اسماعیلی در ادامه گفت: برخی از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام هنگامی که شما عکس خود را به عنوان پروفایل قرار می دهید به راحتی دیگران می توانند آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنند پس بنابراین باید بیشتر مراقب باشیم.

رئیس پلیس فتا در پایان هشدارداد: سو استفاده از عکس های خصوصی دیگران جرم است و با شکایت فرد به مراجع قانونی به شدت با متخلف برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشک های پسر دانشجو در دادگاه قتل هم کلاسی

پیامک جان دو نوزاد را گرفت + عکس

قتل پسرخوانده برای انتقام جدایی از همسر + عکس

به شوهرم گفتم با بهنام دوست شدم طلاقم بده قبول نکرد / حتی بهنام هم با او صحبت کرد ولی ... + عکس

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

 

کدخبر: 225441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟