ساناز١٩ ساله که بسیار رنج دیده است به افسر پلیس گفت:سه سال پیش من و پسرهمسایه مان به یکدیگر علاقه مند بودیم اما پدرو مادرم می گفتند باید با پسر دایی ام ازدواج کنم و چون من مخالفت می کردم یک روز وقتی در اتاقم بودم پسردایی ام با اطلاع پدرو مادرم به داخل اتاقم آمد و به من تجاوز کرد.

وی افزود:وقتی این اقدام پدرو مادرم را دیدم از خانه فرار کرده و نزد پسر همسایه رفتم اما نتوانستم نزد او بمانم و بناچار به خانه برگشتم و کتک مفصلی از پدرم خوردم پس از مدتی چون باردار شده بودم با پسردایی ام ازدواج کرده و بچه معلولی به دنیا آوردم.

روزهای بدی داشتم تا اینکه در رفت و آمد به خانه پدرم باز پسر همسایه را دیدم و با تصور اینکه او باز به من علاقه مند است با وی ارتباط پنهانی برقرا کردم اما او هم نامرد از آب درآمد و یک روز من را در اختیار 6 مرد دیگر قرار داد حالا می خواهم از همه شکایت کنم تا ظلمی که به من وارد شده بی جواب نماند.

با ادعاهای هولناک این زن پلیس با دستور قضایی توانست پسرهمسایه و دوستان آزارگر آنها را بازداشت کند و پدرو مادر ساناز نیز برای تحقیق به دادسرا احضار شدند.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا 7 ساله + عکس

سحر قریشی ممنوع الکار است؛ والسلام! +عکس و جزئیات

فیلم مرد مورچه ای؛ ابرقهرمان میکروسکوپی +فیلم و عکس

عکس خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی + واکنش ها

پسری که ازدهان کوسه بیرون کشیده شد+عکس

گزارش پرونده 2 تبهکار بی رحم که اعدام شدند + فیلم و عکس

نقشه کثیف زن برای بی آبرو کردن شوهر / محبوبه دوستانش را به صیغه شوهرش در می آورد

مدیر مدرسه روستایی لاهیجان زن اولش را در چاه فضلاب کشت / این زن 3 روز در چاه زنده بود و التماس می کرد+ عکس قاتل و مقتول

خودکشی پس از قتل عام همسر و فرزندان / پلیس: قاتل هیچ سابقه ای ندارد

 

کدخبر: 225238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟