لایی کشی خطرناک با پلاک مخدوش در اتوبان شیخ فضل الله + عکس ها

در ساعت 00:19 نیمه شب گذشته در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری 206  با سواری پژو، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 27 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری 206 پس از آنکه اقدام به دستکاری در ارقام پلاک وسیله نقلیه خود می کند در مسیر غرب به شرق شیخ فضل الله نوری انتهای پل جناح ، شروع به حرکات نمایشی  و لایی کشی در این محدوده کرده و با سرعت سرسام آوری حرکت می کند .

 پس از گذشت دقایقی راننده این 206 بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرر با یکدستگاه سواری پژو که در همان محدوده در حال تردد بوده به شدت برخورد می نماید

 با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه دو نفر از سرنشینان این خودروها  توسط نیروهای اورژانس  به مراکز درمانی منتقل شدند.

راننده 206 بمنظور عدم شناسایی خودوری خود توسط دوربین ها و پلیس اقدام به مخدوش کردن پلاک وسیله خود کرده بود که دقایقی بعد و در این تصادف  شدید خسارات زیادی به بار آورده و در نهایت متوقف شد.

طبق قانون مخدوش نمودن پلاک جرم تلقی  می گردد و این مخدوشی  و پوشش پلاک ها که توسط معدود رانندگانی صورت می گیرد از چشم پلیس  و دوربین های کنترل ترافیک در رصد معابر دور نخواهد ماند .وی به رانندگان توصیه کرد که به هیچ عنوان در سطح معابر اقدام به لایی کشی  و حرکات مخاطره آمیز ننموده و جان خود ودیگران را به خطر نیاندازند .

تصادف

تصادف

کدخبر: 703068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟