عکس از صحنه گیر کردن دست مرد تهرانی در آسانسور

بی احتیاطی کارگر جوان هنگام کار در کابین آسانسور، مصدومیت وی را در یک مجتمع تجاری در میدان حسن آباد به همراه داشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مصدومیت مرد جوان در یک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 10:30 صبح امروز گروه امداد و نجات یک را به محل حادثه در میدان حسن آباد، کوچه شجاعی اعزام کرد.

به گزارش رکنا، سعید استوار فرمانده تیم اعزامی در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک مجتمع تجاری 5 طبقه به همراه دو طبقه منفی با کاربری فروش ابزار و یرق آلات دیده می شد که یک جوان 18 ساله برای آزاد کردن ضامن درب آسانسور بدون رعایت موارد ایمنی وارد عمل شده و در همین حین ناگهان اتاقک آسانسور حرکت کرده بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه دست مرد جوان بین کابین و دیواره آسانسور گیر کرده و دچار مصدومیت شده بود که آتش نشانان بی درنگ با قطع برق آسانسور با استفاده از تجهیزات دست وی را آزاد کرده و او را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند؛ دارا بودن تخصص و تجربه ی کافی هنگام کار از عوامل بسیار مهم و ضروری به شمار می رود و بی توجهی به اصول ایمنی عواقب جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت بنابراین ضروری است هنگام بروز نقص فنی در هر گونه وسیله از افراد کارآزموده و متخصص بهره گیری نماییم.

کدخبر: 699956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟