8 ساعت معطلی برای کنارکشیدن یک کامیون واژگون شده در محور کهورستان - لار!

واژگونی تریلری در حوالی ساعت 1 بامداد جمعه در محور کهورستان - لار موجب شد تا 8 ساعت این محور مهم مسدود شود و راه بندان طولانی در گرما مردم را گرفتار کند.

به گزارش رکنا،  وقوع واژگونی یک دستگاه تریلر در حدود ساعت 1 بامداد روز جمعه در محور بندرعباس - کهورستان - لار سبب مسدودی این جاده برای بیش از 8 ساعت شد و مردم در گرما گرفتار راه بندان شدیدی شدند به طوری که امکان رفت و آمد در این محور به کلی ناممکن شد.

این حادثه در محدوده ایست و بازرسی کنجی رخ داد و بازگشایی مجدد این محور پس از 8 ساعت گرفتاری مردم صبح امروز انجام شد.

 تلاش عوامل راهداری بندرخمیر و پلیس راه از همان ساعات اول حادثه در جریان بوده اما منابع محلی می‌گویند کمبود ماشین آلات برای بازگشایی این محور دلیل اصلی طولانی شدن زمان بازگشایی این محور بوده است.

محورهای مواصلاتی استان هرمزگان اگر چه میزبان تردد بسیار سنگین خودروهای تریلر و کامیون برای انتقال کالاها از بنادر هرمزگان هستند اما بنادر استان سهمی در توسعه این زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت این جاده‌ها و ... ندارند و حتی در بدیهی‌ترین شکل آن یعنی پرداخت مالیات در استان نیز طفره می‌روند و سال‌هاست بنادر هرمزگان در تهران مالیات پرداخت می‌کنند و هرمزگان با مشکلات عدیده در زمینه محورهای مواصلاتی گرفتار مانده است.

 بدنبال این واژگونی متأسفانه صفی در حدود 15 تا 20 کیلومتر از خودرو در محور کهورستان - لار تشکیل شد که پس از بازگشایی این محور، تا ساعت‌ها تخلیه این حجم از ترافیک زمان برده است.

کدخبر: 699678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟